וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תהיה שביתה ב-NFL אשחק ב-NBA"

13.8.2010 / 20:31

התופס ברנדון מרשל לא מודאג משביתה ב-2011: "אלך לנאגטס או להיט". ג'מרקוס ראסל מודה: "השתמשתי בקודאין ב-2007"

סכסוך העבודה ב-NFL, שמאיים להשבית את עונת 2011, לא ממש מטריד את התופס של מיאמי דולפינס ברנדון מרשל. השחקן, שעבר מדנבר ברונקוס למיאמי יישאר באחת משתי הערים הללו גם כשחקן כדורסל: "העדיפות הראשונה שלי תהיה ההיט, אחר כך הנאגטס - ואני רציני לגבי זה". לטענתו, הוא שחקן כדורסל מצויין שיכול להיות שוטינג גארד בכל קבוצה ב-NBA.

למרשל חוזה של 47.5 מיליון דולר לארבע שנים, והוא בהחלט רואה שביתה באופק: "לא יהיה פה פוטבול. אם תהיה שביתה, אצטרך למצוא עבודה אחרת. הנאגטס הם מקום טוב בשבילי, כי יש שם קהל ביתי ואוהד, למרות שבהתחלה אספוג קצת קריאות בוז. אפגש עם מאמן כדורסל כדי להיות מוכן כשתהיה שביתה". אגב, מוקדם יותר הקיץ אמר צ'אד אוצ'וסינקו מסינסינטי כי ישמח לשתף פעולה עם טריו הכוכבים של ההיט.

האם דארל ריוויס בדרך חזרה לג'טס? הצדדים עשו צעד ראשון לקראת פיוס, והכריזו כי כל דיבורי החוזה מעתה יתרחשו בשקט ובאופן מחתרתי, הרחק מעין התקשורת. "מעכשיו", מסרו בהודעה משותפת, "הכל יהיה סודי".

ג'מרקוס ראסל הולך מדחי אל דחי.הקוורטרבק המודח של אוקלנד הודה כי השתמש בקודאין ונתפס לאחר שנבחר על ידי הריידרס בדראפט 2007. "היה לי מרשם מרופא, אבל זה לא היה רופא הקבוצה", אמר. הקודאין היא תרופה נגד שיעול שפותחה בדרום ארצות הברית כסם חלופי לסמים קשים יותר.

דרק ברוקס, הליינבקר שהיה מזוהה עם הגנת הטמפה-2 המפלצתית של הבאקנירס, פורש מפוטבול. מעשית, הקריירה של ברוקס בן ה-36 הסתיימה בקיץ שעבר, כשמהמאמן רחים מוריס החליט שאין לו מקום עוד בסגל. "כבר בנובמבר, כשישבתי בבית, הבנתי שלא אוכל עוד לשחק פוטבול", אמר ברוקס, שעקץ בעקיפין את ברט פארב, ג'וניור סיאו ועוד שחקנים שפרשו וחזרו: "כשאני אומר ששיחקתי את משחקיי האחרונים בקריירה, דעו שהמילה שלי היא מילה - זה אכן המצב".

ודז בריאנט, התופס הרוקי של דאלאס, ציית לחוקי הסנג'ור של טירוני הליגה וקנה נעליים לתופסים האחרים של הקבוצה. זאת, כפיצוי על סירובו לסחוב את מגני הכתפיים של רוי וויליאמס.

עדכון ראשון: 13.8.2010, 16:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully