וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסייק מונה למאמן אוסטרליה, רואדה לאקוודור

הגרמני, ששימש עוזרו של בקנבאואר בגרמניה ב-1990, יחליף את ורביק. הקולומביאני ינסה להחזיר את אקוודור למונדיאל

המאמן הגרמני הולגר אוסייק מונה היום (רביעי) לנבחרת אוסטרליה, כך דיווחה התאחדות הכדורגל במדינה. אוסייק, ששימש כעוזרו של פרנץ בקנבאואר בנבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל ב-1990, יחליף את המאמן ההולנדי פים ורביק, לאחר שזה עזב את משרתו בתום המונדיאל בדרום אפריקה.

אוסייק, 61, הוביל את נבחרת קנדה לזכייה בגביע הזהב בשנת 2000, כמו כן הוא אימן את פנרבחצ'ה הטורקית. המשרה האחרונה שלו הייתה לפני שלוש שנים, כשאימן את המועדון היפני אורווה רדס, אותה הוביל לזכייה בגביע האלופות של אסיה ב-2007. בהתאחדות מצפים ממנו גם להעפיל למונדיאל הבא בברזיל 2014.

יו"ר ההתאחדות האוסטרלית פרנק לואי הציג את אוסייק בלובליאנה בשידור חי, מאחר שהנבחרת האוסטרלית נמצאת שם לרגל משחק הרעים שלה נגד נבחרת סלובניה. המשימה הראשונה של אוסייק תהיה להוביל את הנבחרת בגביע אסיה שייערך בינואר 2011 בקטאר. "אני נרגש לעבוד בסוקרוס", אמר אוסייק.

רואדה ינסה להוביל את אקוודור לברזיל

המאמן הקולומביאני רינאלדו רואדה, שעזב לא מכבר את נבחרת הונדורס, מונה לאימון נבחרת אקוודור. רואדה הוביל את הונדורס למונדיאל בדרום אפריקה, שם סיימה הנבחרת עם נקודה אחת אחרי תיקו עם שוויץ. בהונדורס קיוו להמשיך את ההתקשרות עם המאמן שקיבל אזרחות של כבוד במדינה לאחר שהעלה אותה לגביע העולם, אולם שני הצדדים לא באו לעמק השווה.

אקוודור לא עלתה לגביע העולם האחרון, והיא מייחלת שרואדה, שמחליף בתפקיד את סיקסטו ויזואטה, יצליח לעשות אצלה מה שעשה בהונדורס - להעפיל למונדיאל. לפני כן, מחכה לרואדה ולנבחרת טורניר הקופה אמריקה בקיץ הבא, בארגנטינה 2011.

"התפקיד המרכזי שלי בנבחרת הוא להעלות אותה לגביע העולם הבא בברזיל 2014", אמר רואדה, שאימן בעברו גם את נבחרת קולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully