וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה הפסידה 3:1 במינסק והודחה

הירוקים אמנם כבשו ראשונים, אבל נענשו על היכולת החלשה וספגו את השער המכריע בתוספת הזמן. חיפה כבר לא באירופה

לראשונה בהיסטוריה שלה באירופה, יצאה הערב (חמישי) מכבי חיפה למשחק חוץ במפעלי אופ"א עם יתרון נזיל של 0:1, ולמדה עד כמה זו תוצאה מסוכנת. הירוקים אמנם הוליכו משער של ולדימיר דבאלישווילי בדקה ה-27, אבל הורידו הילוך ונענשו על ידי דינמו מינסק, שביצעה מהפך והשיגה את ה-1:3 שהעלה אותה בתוספת הזמן, מבעיטה חופשית של המצטיין במשחק, אנטון פוטסילו. 2:3 לבלארוסים בסיכום, מכבי חיפה מסיימת את דרכה באירופה מוקדם מהמתוכנן וכושלת כבר במשימה אחת. השער בסיום רק העמיק את הטראומה מאובדן האליפות להפועל תל אביב ברגע האחרון.

ולדימיר דבאלישווילי שחקן מכבי חיפה תופס את הראש מול דינמו מינסק. רויטרס
עונה שהתחילה ברגל שמאל. דבאלישווילי מאוכזב/רויטרס

אלישע לוי, ששוב נאלץ להסתדר ללא ניר דוידוביץ' הפצוע ולסמוך על אמיר אדרי בין הקורות, בחר לפתוח עם אייל משומר כמגן ימני ועם אייל גולסה בקישור. הירוקים נשמו לרווחה בדקה ה-12 כשכדור של אלכסנדר סזנקוב נעצר במשקוף, אלא שרבע שעה לאחר מכן דבאלישווילי הקפיץ את הספסל הירוק והשכיח את הצרות, כשהעניש את דינמו עם בעיטה חדה לרשת משבעה מטרים אחרי מסירת עומק של ליאור רפאלוב. המארחים הבינו כי עליהם להבקיע כעת שלושה שערים כדי להמשיך הלאה, ואולג סטרחנוביץ' נתן להם תקוות למחצית השנייה עם שוויון בדקה ה-35.

בדקות רבות לאחר השער של מינסק התגלתה הגנת חיפה במערומיה, כשהתיאום בין קאנוטו לשי מימון עדיין רחוק מאוד משלמות וגם צמד המגנים, משומר ופיטר מסיללה, מתקשים להקרין מניסיונם. לבלארוסים לא חסר כישרון בחלק הקדמי, ואחד מכוכבי הקבוצה, אנטון פוטסילו, השלים מהפך עם שער סולו בדקה ה-54, אחרי שהירוקים ביצעו שני חילופים בקישור (אדריאן סילבה ועלי עוסמאן על חשבון גולסה ורפאלוב).

אדריאן כמעט השווה מיד לאחר מכן עם בעיטה למשקוף, אבל סגנית האלופה הישראלית נלחצה לאחור ובעיקר המתינה לשריקת הסיום שתגאל אותה מייסוריה. ממש בתוספת הזמן, כשהספסל הירוק מצפה לחגוג, הגיע פוטסילו האיום ושלח כדור חופשי לרשת ואת מכבי חיפה הביתה. הירוקים מעולם לא נראו רחוקים כל כך מאירופה. הנחמה היחידה היא שאוהדי הקבוצה לא חזו במפח הנפש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מחצית ראשונה

דקה 6: פתיחה טובה למכבי חיפה, כשבעיטה של קטן נעצרה על ידי ההגנה הבלארוסית ומיד אחר כך גם קאנוטו נבלם בתוך הרחבה.

דקה 12: הירוקים ניצלו בנס, כשכדור מסוכן של סזנקוב נעצר במשקוף של אדרי.

דקה 20: קטן הגביה כדור חופשי לרחבה, רפאלוב נגח החוצה.

דקה 23: שוב רפאלוב עם מצב טוב, השוער גורבונוב הציל.

דקה 24: קאנוטו קיבל כרטיס צהוב ולא ישחק במשחק הבא (אם חיפה תעפיל) כיוון שהוצהב גם בשבוע שעבר.

דקה 27: גול! כמו במשחק הראשון, דבאלישווילי הוא המוציא לפועל של מכבי חיפה, כשכבש מתוך הרחבה אחרי כדור עומק של רפאלוב. 0:1 לירוקים, שומליכים 0:2 בסיכום שני המשחקים.

דקה 28: אדרי נדרש למאמץ ראשון, כשהדף בעיטה של הקפטן המקומי קיסליאק.

דקה 35: גול! סטרחנוביץ' בעט חזק מחוץ לרחבה ואיזן את התוצאה עבור הבלארוסים. 1:1, חיפה עדיין מוליכה 1:2 בסיכום ומחזיקה בשער חוץ יקר.

מחצית שנייה

דקה 51: סטרחנוביץ', מבקיע השער הראשון של דינמו, כמעט עושה זאת שוב, אלא שהפעם אדרי במקום כדי להדוף לקרן.

דקה 54: גול! מינסק השלימה מהפך, כשפוטסילו עבר בין שחקני ההגנה, הכניע את אדרי והכניס את הירוקים להלם. 1:2 לדינמו, אבל חיפה עדיין עולה בזכות 2:2 בסיכום ושער החוץ היקר.

דקה 56: סילבה המחליף כמעט משיג את השוויון, אבל הבעיטה שלו נעצרה במשקוף.

דקה 70: דבאלישווילי ניסה להשלים צמד אישי, אבל הבעיטה שלו חמקה החוצה.

דקה 86: חיפה ניסתה לעקוץ במתפרצת, בוקולי בעט החוצה.

דקה 90: גול! חיפה שילמה ביוקר על מחצית שנייה חלשה. כדור חופשי של פוטסילו מ-25 מטרים נעצר ברשת של אדרי. 1:3 לדינמו מינסק שבמצב העניינים הזה תמשיך לשלב הבא.

הרכב דינמו מינסק: אנדריי גורבונוב, אולג ורטילו, ויטאלי מראחובסקי, סרגיי קונדרטייב, אורליין מונטרופ, סטניסלב דרגון, אולג סטרחנוביץ', אנטון פוטסילו, סרגיי קיסליאק (ארטיום בולויצ'יק, 81), אנדריי צ'וחליי (אולג שקבארה, 90), אלכסנדר סזנקוב (דמיטרי רקיש, 70).

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עלי עוסמאן, 54), אייל גולסה (אדריאן סילבה, 52), יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי (תומר חמד, 74).

ג'ון קולמה שחקן מכבי חיפה מאוכזב, שחקני דינמו מינסק חוגגים. Sergei Grits, AP
נשארה רק הליגה. קולמה/AP, Sergei Grits

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully