וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מונה למאמן הנבחרת הצעירה

דור בלך

4.8.2010 / 17:39

מאמן בני יהודה בעונה החולפת נבחר ברוב של 24 קולות מתוך 29. מגן: "אי אפשר לדבר על קומבינות וחשש מאבי לוזון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שום דבר חריג לא קרה היום (רביעי) בישיבת ההתאחדות לכדורגל. אחרי וועדות האיתור שקמו, עבדו ונפלו, בסופו של דבר הצפוי קרה: גיא לוזון מונה למאמנה החדש של הנבחרת הצעירה. מאמן בני יהודה בעונה החולפת זכה לרוב מוחץ של 24 קולות מתוך 29, כשאיל ברקוביץ' וגילי לנדאו קיבלו שניים כל אחד, בעוד מישל דיין זכה לקול אחד בלבד. השבוע תתקיים פגישה בין לוזון להנהלת ההתאחדות ובה יוחלט על אורך החוזה ועל כל התנאים.

כזכור, המינוי הצפוי של לוזון עורר לא מעט סערה בימים האחרונים על רקע קרבתו המשפחתית של גיא לוזון ליושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון. ביממה האחרונה פנתה התנועה לאיכות השלטון לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת, בבקשה למנוע את הליך מינויו של לוזון. לבנת עצמה ביקשה שההצבעה על המינוי תהיה חשאית.

כידוע, ועדת האיתור למציאת מאמן לנבחרת הצעירה, בראשותו של ג'קי בן זקן, צמצמה את מספר המועמדים מתשעה לארבעה. חברי הוועדה, שכוללת לצד בן זקן גם את יורם אורנשטיין ועו"ד שחר בן עמי, הגישו להנהלת ההתאחדות את המלצתם הרשמית על המועמדים, כשמהם ייבחר המאמן הבא של הנבחרת הצעירה.

ראשון להגיע למשרדי ההתאחדות היום הוא גם זה שמונה לבסוף, גיא לוזון, שמיהר להיכנס למשרדי ההתאחדות. מיד אחריו הגיע איל ברקוביץ', שאמר: "משחק מכור? את זה נראה עוד מעט, אבל אני חושב מה שכולם חושבים. באתי כי הזמינו אותי והגעתי כדי לכבד. אם לא הייתי מגיע, הייתי מבזה את ההתאחדות".

יו"ר בני יהודה וחבר הנהלת ההתאחדות חזי מגן התייחס לתוצאות ההצבעה: "אני חושב שנבחר מאמן ראוי. גם אם מדובר בהצבעה חשאית, כשמאמן מקבל 24 מ-29 קולות זה מראה שגם הרוב המכריע בהנהלת ההתאחדות החליט שהוא ראוי. בדרך כלל אני נגד הצבעות חשאיות כי מן הראוי שנבחר ציבור יעמוד להצבעה גלויה, אך הפעם ובצדק זה מקרה מיוחד ובטח שאי אפשר לדבר על קומבינות או חשש מאבי לוזון. חשוב לציין שכל ארבעת המאמנים איתם דיברנו הרשימו אותנו. כולם אנשי כדורגל מצוינים, ומרגע זה צריך להפסידק לדבר ולעסוק במי נבחר ואיך נבחר ולאחל בהצלחה למאמן האולימפית החדש שהצלחתו היא קודם כל הצלחת הנבחרת וכמובן שהצלחתו היא הצלחת הכדורגל הישראלי".

חבר הנהלת ההתאחדות, אריאל שיימן, שהצביע לגיא לוזון, אמר: "אני חושב שגיא המועמד הכי ראוי בזמן נתון. כל המועמדים הם ראויים, אבל לגיא, עם הרזומה שלו, מגיע לקבל את הנבחרת". יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן, שנמנה גם הוא בין חברי ההנהלה והצביע ללוזון, הגיב למינוי: "אני חושב שהבחירה היא טובה. הוא הכי ראוי והכי משכנע. אין שום בעיה במינוי שלו. הוא לא צריך לסבול בגלל הדוד שלו".

* AIG ישראל, חברת הביטוח, חתמה אתמול (רביעי) על חוזה מפרסם ראשי לנבחרת ישראל עם התאחדות הכדורגל. במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על חולצות האימון של הנבחרת החל מקמפיין מוקדמות יורו 2012 וכן שטחי פרסום באצטדיון רמת גן במשחקי הבית של הנבחרת. היקפו הכספי של ההסכם מוערך בסכום של 2.5 מיליון שקלים.

עדכון ראשון: 16:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully