וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: הפועל ת"א גברה 1:3 על אקטובה

האדומים, בזכות שערים של זהבי, סהר ועצמי של בה, ניצחו 1:3את הקזחים בבלומפילד ו-2:3 בסיכום, ועלו עוד שלב במוקדמות

כנראה ששחקני ואנשי הפועל תל אביב ידעו על מה הם מדברים כשאמרו בביטחון שיש להם קבוצה הרבה יותר טובה מאקטובה, וזאת למרות ההפסד בקזחסטן 1:0 בשבוע שעבר. היום (שלישי) ניצחו האדומים 1:3 את אלופת קזחסטן בגומלין של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, חשפו את עליונותם הטכנית מול הקבוצה הבינונית, והתקרבו שלב אחד נוסף לעבר החלום.

האדומים, שדיברו השבוע הרבה על הרצון לנקום בתנאים העלובים שקיבלו כשהתארחו באקטובה, עשו את זה די בקלאסה, למרות דקות מתוחות בתוספת הזמן, והבטיחו שהעונה האירופית שלהם לא תיגמר לפני ינואר: גם אם הפועל תודח בשלב הבא, היא תעפיל אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית. שערים של זהבי (16), סהר (31) ועצמי של בה (35) קבעו 0:3 מהיר, טלשב צימק (90) אך בסופו של דבר גוטמן נשם לרווחה.

עכשיו יחכו בהפועל להגרלת שלב הפלייאוף, שתיערך בשוויץ בשעה 13:00 ביום שישי בצהריים. לפי היכולת שהקבוצה הציגה היום בפתיחת המשחק, ובהתחשב בעובדה שלא מצפה לה בהגרלה אף יריבה בלתי אפשרית, האדומים יכולים להתחיל לחלום בזהירות על שלב הבתים בליגת האלופות.

בן סהר, הפועל תל אביב, עובר את שוער אקטובה אנדריי סידלניקוב. ברני ארדוב
כמה זמן אוהדי הפועל חיכו לתמונה הזו. סהר בדרך לשער הבכורה/ברני ארדוב

הפועל הראתה לאקטובה כבר מפתיחת המשחק מי בעלת הבית בבלומפילד, כשכבר בדקה השלישית הגיעה להזדמנות נפלאה, כשזהבי נבלם על ידי השוער האורח ושכטר על ידי ההגנה. בדקה ה-16 לאקטובה כבר נגמר המזל ואחרי מהלך נפלא של שכטר, שעבר שני שחקנים ויישר כדור למרכז, ערן זהבי העניש אותה והשווה את ההתמודדות כולה. שכטר, שהשלים משחק מצוין עם שני בישולים, הראה שהתרומה שלו היא מעבר לשערים.

רבע השעה הבאה התנהלה בעיקר במחצית המגרש של האורחת, שהסתגרה, ובדקה ה-31 גם ספגה. עוד בישול נפלא של שכטר הניג שער, והפעם היה זה בן סהר, שבהופעת הבכורה בהרכב האדומים גם כבש את שער הבכורה. ארבע דקות מאוחר יותר זה כבר נעשה גרוטסקי, כשבלם אקטובה בה בעט כדור חזק מעל השוער שלו וקבע 0:3 להפועל, שירדה שקטה לחדר ההלבשה.

בפתיחת המחצית השנייה האורחת ביצעה חילוף התקפי כשהחלוץ טלשב החליף את אברצ'נקו הקשר. השינוי עודד מעט את אקטובה, שהגיעה לשתי הזדמנויות בדקות הראשונות של המחצית. אך זה לא הרשים יותר מדי את הפועל תל אביב, שהניעה את הכדור בלא מפריע ובעיקר ניסתה לא לספוג צהובים מיותרים או להסתכן בפציעות.בסוף זה עלה לה ביוקר כשספגה שער בדקה ה-90 מרגליו של טלשב וגרמה הרבה לחץ לאוהדים ובעיקר למאמן שלה, אבל למרות הזדמנות נוספת לאורחים המיוזעים - בסיום זה 1:3 ו-2:3 בסיכום שני המפגשים, הפועל תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 3: הפועל פתחה בלחץ. קנדה מסר כדור עומק לזהבי, שבעט מזווית קשה ונסגר על ידי סידלניקוב. שכטר השתלט על הכדור החוזר ובעט, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

דקה 9: אקטובה התעוררה ואסומבה שיחרר בעיטה מ-25 מטר. אניימה קלט את הכדור בקלות.

דקה 16: גול! שכטר ביצע מהלך נפלא מאגף ימין, חלף על פניהם של שני שחקנים והעביר מסירה רוחב לזהבי שבנגיעה אחת ברגל שמאל בעט פנימה מ-10 מטרים. 0:1 להפועל תל אביב ו-1:1 בסיכום שני המשחקים.

דקה 31: גול! שכטר ניצל איבוד כדור של אקטובה במרכז המגרש ומסר כדור עומק לסהר, שהתגבר על השומר שלו, השכיב את השוער ועם הרבה קלאסה גילגל פנימה. 0:2 להפועל תל אביב ו-1:2 בסיכום שני המשחקים.

דקה 35: גול! כדור עומק של הפועל הגיע לבה, שבלי שום לחץ בעט כדור שלא התלבש לו מעל השוער שלו ופנימה. ללא ספק אחד השערים הכי אומללים שנראו לאחרונה. 0:3 להפועל תל אביב ו-1:3 בסיכום שני המשחקים.

דקה 47: טלשב, שנכנס שתי דקות לפני כן, פרץ מאגף ימין ושיחרר בעיטה חזקה מזווית קשה, אניימה הדף לקרן.

דקה 54: אקטובה מתעוררת. הוצאת חוץ הגיעה לחאירולין, שמטווח של 16 מטר בעט סמוך לקורה של האדומים.

דקה 77: שכטר יצא למתפרצת, אך במקום למסור ימינה לקנדה שהיה פנוי, ניסה לעבור שלושה שחקנים ואיבד את הכדור.

דקה 90: גול! קרן שננגחה לשער של הפועל, נהדפה על ידי אניימה. טלשב הגיע לכדור החוזר ובעט לרשת. 1:3 ו-2:3 בסיכום שני המשחקים.

הרכב הפועל ת"א: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, אביחי ידין, ערן זהבי (שי אבוטבול, 71), גילי ורמוט, יוסי שבחון (רומן רוקי, 64), איתי שכטר, בן סהר (מהראן לאלא, 54).

הרכב אקטובה: אנדריי סידלניקוב, חליפה בה, אליין בונו, פטר בדלו, אמיל קנז'סארייב, מראט חאירולין, סמאט סמאקוב, ניקיטבה חוחלוב (אנטון צ'יצ'ולין, 56), ייבגני אברצ'נקו (מוראט טלשב, 46), איבן פריץ', טיטי אסומבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully