וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קביליו יפו פתחה את אימוניה לעיני 200 אוהדים

לירן דורף, אתר גולר

1.8.2010 / 20:38

יותר מ-30 שחקנים הגיעו לאימון הבכורה של אלופת ליגה ב', שפוצץ על ידי האוהדים שפרצו למגרש ועטפו אותם בחום

מכבי קביליו יפו פתחה היום (ראשון) אחר הצהריים את אימוניה לעיני 200 אוהדים במגרש האימונים הסמוך לאצטדיון העירוני בחולון. בחום כבד עלו יותר מ-30 שחקנים לאימון הבכורה בראשותם של המאמן עופר פביאן ועוזרו עופר ראובן.
לאחר חצי שעה שכללה ריצות מסביב למגרש החליטו אוהדי הקבוצה שהגיע הזמן לבלוט בשטח ולאחר זריקת שני רימוני עשן, פרצו למגרש והחלו בשירים כלפי השחקנים שלא נותרו אדישים והחלו לחבקם בחזרה. לאחר מספר דקות נרגעה ההמולה, האוהדים יצאו מתחומי המגרש ונתנו לשחקנים להמשיך באימון כרגיל.

בין הפנים החדשות שנראו באימון הקבוצה הופיעו נתנאל בן אבו חלוץ הרכש ממכבי קרית גת, צמד שחקני מכבי בת ים אשתקד, יניב סבג וחן מלכה, גם מגן הרכש מהפועל אזור מאור מרציאנו התאמן, אך נכון לעכשיו הוא איננו רשאי לשחק בשורות הקבוצה לאחר שקבוצתו הקודמת הפועל אזור מערימה קשיים בשיחרורו ודורשת דמי השאלה בגובה של 15 אלף שקלים אותם יפו איננה מוכנה לשלם.

בקבוצה התאמן גם המגן המצוין של צפרירים בעונה החולפת גיא שוסט שטרם סיכם את תנאיו הכספים, ושוערה של צפרירים חולון בעונה שעברה עדי בויטר שיחליף בין הקורות את גבי בורשטיין שפרש ממשחק פעיל. גם המושאלים, החלוץ מתן כהן והקשר ניסן עזרן, חזרו לקבוצה והתאמנו עימה היום.

בקבוצה מעוניינים במגן קשר בני שרקט לעונה נוספת, אך קבוצת האם שלו מכבי בת ים מערימה קשיים בנושא. ביפו נפרדו בקיץ החולף מהבלם כפיר אגסי, מהמגן אורן בן לוי, מהקשר דודי ביטרן ומהחלוצים ארז ירימי וניסים בן דוד. יוסי אבוקסיס אמנם לא התאמן עם הקבוצה, אך אמור להמשיך במשחק פעיל בשורותיה גם העונה. ב-19 באוגוסט תקיים הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה כשתפגוש את צפרירים חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully