וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינייה: "השתניתי, הבנתי מה באמת חשוב בחיים"

חלוצה החדש של פאלרמו מתעקש להשאיר את תדמית הילד הרע מאחור: "הקבוצה נתנה בי אמון ואני רוצה להחזיר בשערים"

אחרי השאלתו של אדינסון קבאני לנאפולי (שתוכל לרכוש אותו בסוף העונה), מי שיצטרך להיכנס לנעליו של האורוגוואי הצעיר יהיה מאוריסיו פינייה. כעת החלוץ הצ'יליאני, שהגיע מגרוסטו, רוצה להחזיר לקבוצה הסיציליאנית על האמון בו.

פינייה בן ה-26 נחשב בעבר לשחקן מבטיח ואף נרכש על ידי אינטר כשהיה בן 19, אבל בעיות התנהגות פגעו בהתקדמות שלו. עם השנים פיתח מוניטין של הילד הרע של הכדורגל הצ'יליאני, ובין היתר שתה לשכרה במחנה הנבחרת לא פעם ואף שכב עם אישתו של לואיס חימנז, מה שהוביל לקטטה מתוקשרת בין השניים מחוץ למועדון לילה בסנטיאגו.

אחרי דילוגים בין פורטוגל, סקוטלנד, ברזיל וצ'ילה, הוא כבר הגיע לאפולון לימאסול הקפריסאית, אבל בשנה שעברה חתם בגרוסטו מהסריה B וכבש במדיה 24 שערים ב-24 משחקים, מה שהוביל אותו בחזרה לסרייה A ולחוזה בפאלרמו.

"בעבר ביזבזתי את הכישרון שלי, אבל השתניתי הודות למשפחה שלי, שגרמה לי להבין מה באמת חשוב בחיים", אמר פינייה בראיון, "אני שמח בפאלרמו ויש לי הזדמנות להראות שיש לי מקום בכדורגל. פאלרמו נתנה בי אמון ואני רוצה להחזיר להם על כך עם שערים. זה הקיץ הראשון בו אני עורך הכנה אמיתית אחרי חמש שנים. אני מרגיש מוכן ולא חושש מתחרות על מקום בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully