וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה את הפועל ת"א 1:2 בגביע הטוטו

הפועל ת"א, עלתה בהרכב צעיר וחסר מאוד, והפסידה לבני סכנין 2:1 בגביע הטוטו. אבו ריא וגנאים כבשו לסכנין, מרעי רק צימק

משחקי בית ב' בגביע הטוטו יצאו הערב (שבת) לדרך כשבני סכנין גברה בביתה 1:2 על הפועל תל אביב. לדאבליסטית היה זה הפסד ראשון בזירה המקומית מאז ה-23 בספטמבר וגם אז היא נכנעה בגביע הטוטו. עכשיו היא תנסה ליצור רצף חדש, בעוד בסכנין יכולים להיות מרוצים מפתיחת עונה מוצלחת.

מוחמד אבו ריא שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הגיע להזדמנות בודדת וניצל אותה. אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

בהפועל תל אביב חושבים כמעט רק על משחק הגומלין ביום שלישי נגד אקטובה במוקדמות ליגת האלופות, ולפיכך אלי גוטמן העלה הרכב משני שכלל גם שמות אנונימיים כמו צ'יקו טטנבאום, גל מאיו וארתור אטצזיאנוב, ולאחר מכן מחליפים כעדן שרם, כפיר אייזנשטיין ומתן גנון בני ה-17.

הדאבליסטית שידרה מצב רוח של קבוצה שרק רוצה לסיים את המשחק ולחזור להכנות למשחק נגד אלופת קזחסטן והמחליפים הצעירים לא נכנסו לנעליים הגדולות של שחקני ההרכב, כשבעיקר בולטים צמד החלוצים, ויקטור מרעי ומהראן לאלה. רומן רוקי לעומת זאת, הראה יכולת גבוהה, אבל לא יכול היה לנצח את המשחק לבדו.

בנסיבות הללו הפועל תל אביב הציגה לפרקים מהלכים נאים, אבל לא הצליחה להשתלט על המשחק ונתקלה ביריבה שוות כוחות, שבחלקים מהמשחק גם הייתה יותר טובה. המשחק התקיים לרוב בקצב איטי וללא הרבה הזדמנויות, אבל חוסר עירנות בהגנת האורחת איפשרה למוחמד אבו ריא לכבוש את השער הראשון בדקה ה-26.

המשך המשחק היה אנמי כמו לפני השער, אבל מסירה חכמה ונהדרת של נסטיה צ'ה לחאמד גנאים בדקה ה-63, סיגרה לאחרון את ה-0:2 והעירה מעט את המשחק בפעם השנייה הערב, גם אם לשניות ספורות בלבד. בזמן שיובל נעים ממשיך לבחון שחקנים זרים, אלי גוטמן המשיך לשלוח לכר הדשא נערים שנמצאים בחופש הגדול ואחד מהם, עדן שרם, בישל היטב לויקטור מרעי בדקה ה-69. הלבנים התעלמו מהגיל שלהם והחלו לדחוף קדימה, אבל לא הגיעו להזדמנות להשוות ובסיום 1:2 לסכנין.

מהלך המשחק

דקה 23: מהלך קבוצתי פנטסטי של הפועל תל אביב שילב מספר מסירות והגבהה מדויקת מימין של רוקי, ארתור אטצזיאנוב בעט מזווית קשה, מאיר כהן שיצא לעברו נגע בכדור ויאיא פטי הרחיק מהקו.

דקה 25: גול! צ'ה העביר כדור דרך המרכז לקאסום, שבנגיעה אחת שלח כדור עומק. מוחמד אבו ריא, שלא היה בנבדל, קיבל את הכדור לבדו מול בן שנן וגילגל פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 50: הפועל תל אביב יצאה למתפרצת, טננבאום מצא את מרעי בעמדה טובה מאוד ברחבה, אבל החלוץ התמהמה ולבסוף נבלם.

דקה 60: סכנין ניהלה התקפה נהדרת בראשות נסטיה צ'ה, הכדור הגיע לכריסטיאן דנלאקי שניצב לבדו מול בן שנן בתוך הרחבה, אבל בעט לא טוב והשוער הדף ברגל.

דקה 63: גול! צ'ה העביר כדור עומק פנטסטי לחאמד גנאים, שחלף על פני בן שנן וגילגל פנימה. בישול ענק של הסלובני ו-0:2 לסכנין.

דקה 69: גול! אבוטבול שלח את שרם בכדור עומק בתוך הרחבה, החלוץ הצעיר העביר כדור רוחב תוך כדי גלישה ומרעי, שהגיע בריצה, בעט מקרוב פנימה. 1:2 לסכנין.

דקה 90: באסם גנאים וחאמד גנאים יצאו למתפרצת, הראשון הגביה והשני נגח מקרוב, אבל בן שנן הדף מצוין והציל שער בטוח.

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא, נסטיה צ'ה, חאלד חלאיילה (איברהים אבו סלאח, 90+2), חאמד גנאים, מחמוד אבו ריא (חיים בנון, 59), אחמד קאסום (באסם גנאים, 87), כריסטיאן דנלאקי (דריו זאהורה, 61).

הפועל תל אביב: גליל בן שנן, דני בונדר, יהודה חוטה, גל מאיו, גל שיש, שי אבוטבול, רומן רוקי (כפיר אייזנשטיין, 60), צ'יקו טננבאום (אלכס באסוק, 73), ארתור אטצזיאנוב (מתן גנון, 83), ויקטור מרעי, מהראן לאלה (עדן שרם, 46).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully