וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: סלטיק בצרות

הסקוטים הובסו בפורטוגל 3:0 לבראגה. איביצ'ה אילייב הבקיע ב-0:3 של פרטיזן בלגרד על הלסינקי. 1:1 בין אייאקס לפאוק

משחקי הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות נמשכו גם הערב (רביעי), ומלבד המשחק בין אקטובה להפועל תל אביב, נערכו שמונה משחקים נוספים. במוקד העניין נמצאה סלטיק, אליה הצטרף בירם כיאל, אלא שהאלופה הסקוטית, שבשנה שעברה נעצרה בסיבוב המוקדמות השלישי, אכזבה מאוד כשהובסה 3:0 לבראגה בפורטוגל.

סגנית האלופה הפורטוגלית, לה היה זה משחק ראשון במסגרת ליגת האלופות הציגה משחק נהדר, ואלן הברזילאי העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-26. האורחים חיפשו שער חוץ, אלא שבדקה ה-76 הגיע אלדרסון הניגרי, וקבע 0:2. את הדובדבן על הקצפת שם ברזילאי נוסף, מתיאוס, שתי דקות לסיום. סלטיק תנסה לבצע מהפך גדול בגומלין, אך ספק אם תצליח לעשות זאת בפארקהד.

גם אייאקס נכנסה למעגל המשחקים וחתמה ערב ביתי מאכזב עם 1:1 מול פאוק סלוניקי. סגנית האלופה ההולנדית, שפספסה את האליפות בנקודה לטוונטה, התגאתה בעונה שעברה בהתקפה מצוינת שהרשיתה לא פחות מ-106 שערים. הפעם הסתפקו ההולנדים בשער בודד, אותו הבקיע כמובן האורוגוואי לואיס סוארז בדקה ה-13. פאוק, שזוכרת את ההופעה הקודמת שלה במוקדמות האלופות עם ההפסד למכבי תל אביב ב-2004/5, מקווה להשיג הפעם את הכרטיס המיוחל והעבירה את ההכרעה לסלוניקי הודות לשער שוויון של ולדימיר איביץ' בדקה ה-72.

תיקו מרתק בין יאנג בויז לפנרבחצ'ה

באטה בוריסוב, אלופת בלארוס, אירחה את פ.צ. קופנהאגן ונפרדה ממנה ב-0:0. בוריסוב הצליחה להשתחל למפעל היוקרתי לפני שנתיים, אך הפעם לא השכילה להשיג מקדמה ותגיע לדנמרק מעמדת נחיתות. הדנים, מצידם, יקוו לנצל בגומלין את יתרון הביתיות ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי היעדרות בת ארבע שנים.

משחק מעניין הרבה יותר הפגיש בין יאנג בויז לפנרבחצ'ה, שסיימו ב-2:2 מרתק. סגנית האלופה הטורקית עם אייקוט קוצ'מאן על הקווים, צירפה לשורותיה את מירוסלב סטוך הסלובקי, שגם כבש בדקה ה-42. עוד לפני כן הבקיע הקפטן אמרה כבר בדקה החמישית, כשאמיליאנו דודאר הארגנטינאי (18) ומורנו קוסטנסו (89 בפנדל) השוו פעמיים.

פרטיזן בלגרד, אלופת סרביה, לא התקשתה בביתה מול הלסינקי הפינית עם ניצחון 0:3. כבר בדקה השמינית עלתה פרטיזן ליתרון, כשהכובש היה לא אחר מאשר איביצ'ה אילייב, שחקן מכבי תל אביב בעונה שעברה. סשה איליץ' נעץ את השני בדקה ה-42 וקלאו סגר עניין בתוך תוספת הזמן.

משחקים נוספים:

שריף טיראספול - דינמו זאגרב 1:1
לשריף: אלכסנדר ארוחין (35). לדינמו: סמיר (3)

דברצן - באזל 2:0
לבאזל: ולנטין סטוקר (34), גרניט צ'אקה (90)

סולנה - רוזנבורג 1:0
לרוזנבורג: מרקוס הנריקסן (33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully