וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' האלופות: 31 דקות לארבייטמן בתבוסת גנט

סגנית אלופת בלגיה הפסידה 3:0 לדינמו קייב. רוני לוי ואוניראה סיימו ב-0:0 נגד זניט, ניקוסיה ללא שפונגין סחטה 1:1 מזלצבורג

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות נפתח היום (שלישי) עם לא פחות מאשר שלושה נציגים ישראלים, שנכנסו למעגל המשחקים. רוני לוי ואוניראה אוזריצ'ני הרומנית נתקלו במשוכה גבוהה בדמותה של זניט סנט פטרסבורג הרוסית וסיימו ב-0:0, שלומי ארבייטמן רשם דקות ראשונות בגנט הבלגית, שפגשה את דינמו קייב האוקראינית, אבל הפסידה 3:0, ויובל שפונגין, עם קבוצתו אומוניה ניקוסיה, פגשו את רד בול זלצבורג האוסטרית וסיימו ב-1:1.

אוניראה, שבשנה שעברה הפתיעה את כל אירופה כשסיימה במקום השלישי בבית שלה בליגת האלופות שכלל את סביליה, שטוטגרט וריינג'רס, מקווה ליצור לעצמה מסורת חדשה ולהיכנס בפעם השנייה למועדון של הגדולות ביותר. אלא שמי שמקשה בדרך הזו על סגנית אלופת רומניה היא זניט סנט פטרסבורג החזקה, שכפתה 0:0 במשחק הראשון שנערך ברומניה.

רוני לוי ושחקניו נכנסו כבר לפעילות ופתחו את הליגה בסוף השבוע האחרון עם 0:0 מאכזב מול פאנדורי, וכעת הם איכזבו במשחק נוסף, שבמהלכו אוניראה לא בעטה פעם אחת למסגרת. האירוע המשמעותי היחיד במשחק היה הרחקתו של ראזבן פדורטו הקשר, שיחמיץ את הגומלין.

שלומי ארבייטמן, שעזב לאחרונה את מכבי חיפה לטובת גנט, פתח עם קבוצתו את המסע שלו אולי לעבר השתתפות שנייה ברציפות בליגת האלופות, אבל לפחות על פי המשחק הראשון זה יהיה קשה מאוד. סגנית אלופת בלגיה נכנעה 3:0 במשחק הראשון אי פעם במוקדמות ליגת האלופות לקבוצה שבשנה שעברה סיימה במקום הרביעי בבית שלה בליגת האלופות, אך הציגה יכולת טובה והשיגה חמש נקודות בבית מוות, שכלל את ברצלונה, אינטר ורובין קאזאן. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-59. את השערים לאוקראינים כבשו אנדריי ירמולנקו (19), אנדריי שבצ'נקו (80) ורומן זוזילה (92).

יובל שפונגין וקבוצתו אומוניה ניקוסיה, אלופת קפריסין, אירחו את אלופת אוסטריה, רד בול זלצבורג, וסיימו ב-1:1 עם שער שהובקע בתוספת הזמן. אחרי שהשתיים הרשימו בסיבוב הקודם, הפעם המשחק, בו הישראלי של אומוניה לא זכה לדקות משחק, היה מאוזן מאוד. אומוניה פיגרה כבר אחרי שמונה דקות לאחר שער יתרון של גונזאלו זראטה, החלוץ הארגנטינאי שהגיע הקיץ לקבוצה. דקה בתוספת הזמן מצא לומאנה לואה-לואה, שהגיע מאולימפיאקוס, את השוויון בפנדל.

משחקים נוספים: ליטקס לובאץ' - ז'ילינה 1:1
ספרטה פראג - לך פוזנן 0:1
טי.אן.אס - אנדרלכט 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully