וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולוק והאנסן מועמדים למכבי תל אביב

בעקבות הקשיים בעסקת ג'ייסי קארול, מועמדותם של שני שחקני ריאל למכבי ת"א התחזקה. מסתמן כי אחד מהשלושה יוחתם

מכבי תל אביב תבצע בימים הקרובים ניסיון נוסף לצרף את ג'ייסי קארול לשורותיה, עימו כבר הגיעה לסיכום כספי. קבוצתו, גראן קנריה, מערימה קשיים על השחרור, ולכן בסוף השבוע האחרון גיבשה מכבי רשימת מחליפים פוטנציאליים: שני המועמדים הבכירים לעמדות הגארד, במקרה שעסקת קארול לא תצא אל הפועל, הם לואיס בולוק וטרווס האנסן, שחקניה של ריאל מדריד. סביר שאחד מהשלושה יוחתם בסופו של דבר.

לואיס בולוק (186, 34) החל את הקריירה במכללת מישיגן. בדראפט של שנת 1999 הוא נבחר במקום ה-42 על מינסוטה, אך מידי הועבר לאורלנדו, בה לא זכה לשחק. אחרי שנה הוא נחת באיטליה, שם שיחק במשך שנתיים במדי ורונה ומילאנו. ספרד הייתה התחנה הבאה של בולוק כשעצר במלאגה לשנתיים שלאחר מכן, בהן הגיע פעמיים רצוף לגמר הפלייאוף בספרד. ריאל מדריד הייתה התחנה הבאה שלו ושם הוא משחק עד היום. במדריד בולוק זכה בשתי אליפויות, גביע יול"ב אחד, אך לא הצליח להותיר חותם רציני ביורוליג. בעונה האחרונה, שנחשבה לכישלון עבור הקבוצה מבירת ספרד, קלע בולוק 6.9 נקודות ביורוליג ו-9.9 נקודות בליגה הספרדית, בלי שום תואר.

טרוויס האנסן (198, 32) התחיל לשחק במכללת BYU לא לפני שיצא לשנתיים לצ'ילה במסגרת פעילות מהכנסייה המורמונית, בדומה לג'ייסי קארול. אחרי שסיים את לימודיו, האנסן נבחר בבחירה ה-37 בדראפט על ידי אטלנטנה, בה שיחק עונה אחת בלבד. ב-2004 נחת בטאו ויטוריה הספרדית, הגיע איתה שנתיים רצוף לגמר הפלייאוף וזכה עימה בגביע הספרדי. התחנה הבאה הייתה דינמו מוסקבה הרוסית, בה שיחק במשך שלוש שנים כשבעונה השלישית מאמנו ברוסיה היה דיוויד בלאט. בעונה שעברה חזר האנסן לספרד, הפעם לריאל מדריד. 4.8 נקודות למשחק ביורוליג ו 7.1 נקודות בליגה הספרדית לא הספיקו עבור קבוצתו שסיימה עונה חלשה.

מכבי תל אביב כבר צירפה השנה חמישה שחקני חיזוק: טל בורשטיין, אלישי כדיר, ג'ף פוט, ריצ'רד הנדריקס ומיקאיל טורנס, גארד מכללת אלבאמה, שחתם רק אתמול (ראשון) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully