וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקאיל טורנס חתם במכבי ת"א

איתן נוח

25.7.2010 / 19:42

גארד מכללת אלבאמה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בלאט: "הוא נותן לקו האחורי שלנו עומק, גודל ואתלטיות"

במכבי תל אביב ממשיכים להאיץ את הקצב לקראת העונה הבאה, והערב (ראשון) התברר כי הגארד מיקאיל טורנס חתם בקבוצתו של דייויד בלאט, ויהפוך לשחקן החמישי שמחתים המאמן. טורנס שיחק ארבע שנים במכללת אלבאמה, ובעונה האחרונה שלו העמיד ממוצע של 15.6 נקודות ו-5.1 אסיסטים למשחק. בכך מצטרף טורנס לג'ף פוט, אלישי כדיר, טל בורשטיין, וריצ'ארד הנדריקס (איתו אף שיחק טורנס באלבאמה במשך שנתיים) אותם כבר החתימה מכבי תל אביב לעונה הבאה.

הגארד בן ה-22, חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מדובר בשחקן גבוה יחסית לעמדה שלו (1.96 מ'), אתלטי שאמור להפוך לפקטור משמעותי בהתקפה הצהובה. טורנס ניסה להיבחר בדראפט האחרון, אך לא נלקח על ידי אף אחת מהקבוצות. לטענתו של הגארד, הדבר נבע בגלל בעיה שאובחנה בליבו. למרות האיבחון, ניסה טורנס את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA במדי לא אחרת מאשר מיאמי היט, אליה הצטרפו לאחרונה לברון ג'יימס וכריס בוש, אך לא קיבל אף דקה, ולא הצליח לקבל חוזה.

מאמן הצהובים דייויד בלאט התייחס לשחקן הרכש החדש: "מיקאיל טורנס הוא תוספת מצויינת למכבי תל אביב. הוא נותן לקו האחורי שלנו עומק, גודל ואתלטיות. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הגארד ולשמור על שחקנים במספר עמדות. הוא בחור צעיר, אבל בוגר במחשבה ובמשחק שלו, בעל אופי מצוין, ומשתלב היטב ברוח הקבוצה שלנו בהווה ועם ראייה לעתיד. עדיין לא סיימנו את העבודה שלנו ונמשיך לחזק את הסגל של מכבי".

* בו מקאלב, שחקן פרטיזן בלגרד בעונה החולפת ומי שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, סיכם היום לשלוש שנים בסיינה האיטלקית. מקאלב (25, 183) רשם אשתקד ביורוליג ממוצעים של 13.4 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2 חטיפות.

* ז'לגיריס, יריבת מכבי ת"א בבית המוקדם ביורוליג, החזירה לשורותיה את פאוליוס יאנקונאס (26, 205), ששיחק בעונה שעברה בחימקי מוסקבה ורשם עמה ביורוליג ממוצעים של 8.2 נקודות ו-4.9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully