וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו, קבל שיעור בכלכלה

באיטליה מדווחים כי הברזילאי יחתום עד 2013 ושכרו יופחת לכ-4 מיליון יורו בעונה, אחיו: "אנחנו עדיין צריכים לדבר עם ההנהלה"

לאחרונה הודיע ראש ממשלת איטליה ונשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, כי רונאלדיניו יישאר בשורות הרוסונרי עד סוף הקריירה שלו, וכדי לעמוד באמירה זו, בסן סירו צריכים לשלוף את פנקס הצ'קים. "דיברתי עם רונאלדיניו, יש לנו הצעה מלוס אנג'לס גלאקסי, אבל רק מילאן יכולה לקבוע מה האינטרס שלה", אמר אחיו-סוכנו של הברזילאי רוברטו דה סנטיס, "אולי אחרי המשחק נגד וארזה ניפגש עם ההנהלה. לרונאלדיניו יש חוזה במילאן ואני מקווה שהוא יישאר בה, אבל אנחנו עדיין צריכים לשבת ולדבר עם ההנהלה לגבי העתיד ואז לחתום על החוזה". באיטליה מדווחים כי חוזהו של רונאלדיניו יוארך מ-2011 ל-2013, כששכרו יופחת מ-8 מיליון יורו לעונה ל-4 מיליון יורו.

השוער מרקו אמליה, שהושאל למילאן על ידי גנואה, הביע ביטחון בכך שהקבוצה תזכה בעונה הקרובה בתארים. "הבני דודים שלנו זכו בכל התארים בעונה שעברה", אמר השוער וכיוון כמובן ליריבה הגדולה אינטר, "אבל אנחנו ננסה להוריד את התארים מהחולצה שלהם, ולהעביר אותם אלינו". השוער הביא תקווה שהארכת חוזהו של רונאלדיניו תסתיים במהרה, והוא יוכל לתרום לרוסונרי. "אני מקווה שרונאלדיניו יישאר במילאן כי שחקן עם כישרון כמו שלו הוא סכנה לכל קבוצה".

בינתיים מילאן ממשיכה לנסות ולהתחזק לקראת העונה הקרובה, כשעל הכוונת שלה קייסוקה הונדה, הקשר הנהדר של נבחרת יפן וצסק"א מוסקבה. מילאן מוכנה לשלם 13 מיליון יורו עבור רכישתו של היפני, כשהרוסים דורשים שני מיליון יורו יותר. גורם במילאן אמר כי "העסקה קרובה להיסגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully