וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפסד לישראל מול פורטוגל

נבחרת ישראל נכנעה 85:76 לפורטוגל במשחק הכנה, בורשטיין קלע 16. שיבק: ”אנחנו צריכים לדעת לשחק אגרסיבי יותר”

רק לפני יומיים נשלחו שחקני נבחרת ישראל בכדורסל משדה התעופה בחזרה אל בתיהם, לאחר שהטיסה שהיתה אמורה לבסוף להביאם לפורטוגל, איחרה. המשחקים מול הפורטוגלים עמדו בפני ביטול, אך לאחר שהסכימה פורטוגל לדחות את שני המשחקים ביום, הצליחו שחקניו של שיבק להגיע לליסבון בזמן. הערב (שני) נערך המשחק הראשון מבין השניים, שהסתיים בניצחונם של המקומיים, 76:85. מחר יקיימו שתי הנבחרות משחק אימון נוסף.

נבחרת ישראל פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, יותם הלפרין, גיא פניני, ליאור אליהו ואורי קוקיה, אבל לא הצליחה להגיע התקפית למשחק ברבע הראשון, בעוד המקומיים נכנסו לקצב טוב, ועלו ליתרון 5 מהיר. שחקניו של שיבק נותרו קרובים, אבל ריצת 1:11 של הפורטוגלים הביאה אותם ליתרון 8:21. הישראלים לא הרימו ידיים והשיבו בריצה משלהם, הורידו ל-4 בלבד, אבל ירדו בפיגור 26:19 בסיום הרבע הראשון. השליטה הפורטוגלית נמשכה גם בפתיחת הרבע השני, כשהמקומיים שוב עולים ליתרון דו ספרתי, הפעם של 14 נקודות, אבל בדיוק כמו ברבע הראשון, גם הפעם הצליחו שחקניו של שיבק לצמק לפני סיום הרבע, ולמחצית ירדו בפיגור 43:35.

המחצית השניה סימנה שינוי במגמה הישראלית, כשהפעם הגיע תורה של ישראל לרוץ ל-3:11, וכפתה שיוויון 46:46, אבל המקומיים שוב שמרו מרחק, וירדו ביתרון 59:63 בסיום השלישי. שחקניו של שיבק הורידו בפתיחת הרבע האחרון ל-2 בלבד, אבל אז שוב הציגו גמגום בהתקפה, כשלו בעצירת הפורטוגלים שעלו ליתרון 64:74, ומשם הם לא הביטו לאחור.

קלעו לנבחרת ישראל: טל בורשטיין 16 נקודות,11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ליאור אליהו 14 ו-4 ריבאונדים, יותם הלפרין 11, גיא פניני 10 (1 מ-6 לשלוש), דייויד בלות'נטל 8 (2 מ-6 מהשדה), יובל נעימי 6 ו-3 אסיסטים, אלישי כדיר 4, גל מקל 3, יוגב אוחיון ורביב לימונד 2 כל אחד. הרבו לקלוע לפורטוגל: ז'ואו סנטוס 23, השיומו אוונס 20 ו-9 ריבאונדים.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק אמר בסיום: "זה המשחק הכי פחות טוב שלנו עד כה מבין ארבעת משחקי ההכנה שקיימנו. רדפנו אחרי הפורטוגלים כמעט כל המשחק. בתחילת המחצית השנייה פתחנו מצוין עם ההרכב הגבוה שלנו, כשטל בורשטיין ויותם הלפרין בעמדות 1 ו-2". שיבק עבר להתייחס לדייויד בלות'נטאל וליאור אליהו, שערכו את משחקם הראשון בשורות הנבחרת הנוכחית, והוסיף: "דיוויד וליאור נכנסו במחצית השנייה לעניינים. כמו שציפיתי, כשמצרפים שחקנים תוך כדי, בשלב הראשון זה טיפ טיפה פוגע, וכשהם נכנסים למערך זה עוזר. זה בדיוק מה שקרה היום, ואני משוכנע שכבר מחר נראה אצלם שיפור במערך הכללי".

שיבק אף הסביר מדוע בחר ביריבה הספציפית הזו: "אחת הסיבות שהגענו לכאן היא כי אני מכיר את סגנון המשחק של פורטוגל ש'מפוצצים' בהגנה וקולעים משלוש בלי הבחנה, וזה מתאים לסגנון המשחק של נבחרות לטביה ופינלנד איתן נשחק". על ההמשך אמר המאמן הישראלי: "אנחנו צריכים לדעת איך להתמודד עם האגרסיביות בהגנה ולשחק יותר אגרסיבי בהתקפה. אם היינו יותר טובים בהתקפה ואגרסיביים הם לא היו קולעים ולא היו מגיעים לתוצאה כזו. מחר נשפר את היכולת שלנו ואני מקווה שניתן משחק יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully