וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן: "אני ניסיתי לגבור על היריבים שלי"

מייקל ג'ורדן התייחס לראשונה להחלטתו של לברון: "אני מעולם לא הייתי שוקל לשחק עם מג'יק ולארי, אבל היום הדברים שונים"

גל הביקורות כלפי החלטתו השנויה במחלוקת של לברון ג'יימס לחבור לדווין וויד וכריס בוש במיאמי לא נרגע, והלילה (בין ראשון לשני) נאלץ קינג ג'יימס לשמוע גם את דעתו של מייקל ג'ורדן על הנושא. ג'ורדן התייחס לקבוצת החלומות של ההיט במהלך טורניר גולף בו השתתף בנבאדה, ולמרות שהקפיד שלא לבקר ישירות את לברון, ניתן היה להבין שההחלטה לא הייתה לרוחו.

"אני מעולם לא הייתי אפילו שוקל להתקשר ללארי ולמג'יק ולהגיד להם 'בואו נשחק כולנו ביחד בקבוצה אחת'. זה לא היה בא בחשבון", אמר MJ והוסיף: "אבל היום הדברים שונים, ואני לא יכול להגיד שמדובר בדבר רע. אלה פשוט ההזדמנויות שיש לילדים של היום, אבל בכל הכנות, אני ניסיתי לגבור על היריבים שלי".

מי שהיה חריף יותר בנוגע להשפעה של מעברו למיאמי על המורשת של לברון היה צ'ארלס בארקלי, שאמר מוקדם יותר השבוע: "הוא לעולם לא יהיה ג'ורדן, כי ההחלטה הזו מוציאה אותו מהדיון הזה, בלי קשר למספר האליפויות בהן יזכה עכשיו, כי זו בלי ספק הקבוצה של וויד".

מוקדם יותר הלילה התראיין וויד לתקשורת האמריקאית ונשמע נחוש מתמיד. הביקורות על הצוות המסייע החלש, לכאורה, שמתגבש בהיט, לא מדאיגות אותו; להיפך. "כל הקריירה שלי בנויה על דלק. אני לא הולך לשנות את עצמי, אבל זה מדרבן. כל ספורטאי צריך משהו שידרבן אותו, וזה הולך לקרות בשנה הקרובה", אמר פלאש, בהתייחסו לביקורות שנשמעות כלפי קבוצת החלומות הפלורידיינית.

לאחר מכן עבר וויד להתייחס לשחקנים עצמם שישחקו סביבו וסביב לברון וכריס בוש, והוא לגמרי בטוח בחבריו החדשים: "אי אפשר לשים מחיר על נסיון, ואנחנו מקבלים את זה עם ג'וואן הווארד, זידרונאס אילגאוסקאס, מייק מילר ויודוניס האסלם כמובן. בשנתיים האחרונות היו לנו די הרבה חבר'ה צעירים. העונה אנחנו קבוצה וותיקה".

לבסוף, דיבר כוכב ההיט על הציפיות ממיאמי, וכן על שלל הדברים שלא קשורים לכדורסל ונאמרו בנוגע אליו ושני חבריו החדשים. "אנחנו לא האלופים, אבל כן נקבל את תשומת הלב הזו מקבוצות. זה עניין של כבוד. אני לא מודאג ממה שאנשים אומרים יותר. אנחנו יודעים כמה תחרותי זה יהיה, אבל בסופו של דבר אנחנו הולכים לשחק כדורסל".

בתוך כך המשיכה מיאמי בנסיונותיה להקיף את שלושת הגדולים בשחקני משנה, כשהודיעה על השארתו של ג'יימס ג'ונס במועדון. הפורוורד, שהיה מבוקש בסן אנטוניו, העדיף לקחת פחות כסף ולהישאר בפלורידה. "אני מרגיש שיש לי כאן עסקים בלתי גמורים. ההזדמנות לזכות באליפות היא גדולה מדי מכדי לוותר עליה", הסביר ג'יימס את החלטתו לתקשורת המקומית.

עדכון ראשון: 0:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully