וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "למילה של מאמן בריאל אין חשיבות"

מאמנה המפוטר של ריאל מדריד בראיון סנסציוני בצ'ילה: "המאמן בריאל חייב להתיישר לפני החלטת הנשיא, שלא מבין בכדורגל. הייתי מפוטר גם אם הייתי זוכה באליפות"

יומיים אחרי שז'וזה מוריניו נכנס באופן רשמי לעמדת מאמן ריאל מדריד והעביר את האימון הראשון שלו, מקבל הפורטוגלי תזכורת ליחסי הכוחות במועדון מהמאמן היוצא מנואל פלגריני. "למאמן בריאל אין שום קול או זכות הצבעה", תקף הצ'יליאני ואמר שהמאמן "חייב להתיישר לפי החלטת הנשיא, שלא מבין בכדורגל".

המאמן המשיך לתקוף ואמר: "גם אם הייתי זוכה באליפות, הייתי מפוטר". פלגריני אמר שהרגיש גאה כשמועדון בסדר הגודל של ריאל פנה אליו: "זו הייתה תוצאה של עבודה שעשיתי בקריירה שלי. בצ'ילה, אקוואדור, ארגנטינה וספרד, שבוססו על רעיונות אישיים והכנה אינטנסיבית". פלגריני הודה שחשב שיישאר זמן ארוך כשהוחתם בבלאנקוס. "בלי שחצנות, אבל היכולות שלי בהחלט שיכנעו אנשים וגם בתקופתי, ריאל עשתה את העונה הטובה ביותר בהיסטוריה שלה. לא זכינו באליפות רק מפני שברצלונה הייתה פשוט מושלמת".

פלגריני הסביר את הכישלון בליגת האלופות, בו הודחה ריאל כבר בשמינית הגמר. "לא זכינו בליגת האלופות מפני שלא היינו בנויים לזכיה בליגת האלופות. זו הייתה סלע המחלוקת שלי עם פלורנטינו פרז (נשיא ריאל מדריד). בגביע הספרדי, שיחקנו ממש גרוע, זו הייתה בושה לה אני מרגיש אחראי לחלוטין". המאמן הסביר שכבר מתחילת תקופתו היו לו חילוקי דעות עם הנשיא. "היו בינינו חילוקי דעות בנוגע למערך בו הקבוצה צריכה לשחק. הוא מכר שחקנים שאני חשבתי שהם חשובים". ככל הנראה מדובר באריאן רובן ו-ווסלי סניידר.

פלגריני הודה כי ההודעה על פיטוריו לא באה לו בהפתעה גדולה. "ידעתי חודש לפני כן שאפוטר", הודה, "אבל המשכתי לתפקד כרגיל כי הם רצו שמוריניו ייכנס לקבוצה מסודרת. היה מקרה מאוד מוזר: בבוקר הנשיא הודיע לתקשורת על הפרת חוזה ובערב הוא רק זימן אותי לשיחה. פרז הוא היחיד שהייתה לי בעיה איתו במועדון. הייתי ביחסים טובים עם כל ההנהלה ועם 80 אחוזים מהקהל".

פלגריני המשיך לתקוף וסיפר על דרך בחירת השחקנים לקבוצה. "מדיניות ההחתמה של ריאל מדריד נובעת מהתקשורת, מחפשים להביא דמויות של כוכבים. לשם כך, דרושים השחקנים הטובים ביותר, אבל לא הכי טובים שרצית מלכתחילה. למי יעזור שיש לך להקה של עשרת הגיטריסטים הטובים בעולם אם אתה מנגן על פסנתר? לריאל מדריד יש את הגיטריסטים הכי טובים בעולם, אבל אם תבקש מהם לנגן על פסנתר הם לא יצליחו".

למרות הכל, הודה הצ'יליאני כי טעה כשלא יצר קשר טוב יותר עם נשיא המועדון. "ניסיתי בהתחלה כשעוד חשבתי שהקול שלי יישמע, אבל כשהיו חילוקי דעות כבר ויתרתי. ניסיתי להשקיע את כל מה שיש לי על המגרש ובמדריד לא רק המשחק על הדשא קובע". פלגריני אמר שהוא מאוד מזדהה עם מאמן עבר שפוטר מריאל, ויסנטה דל בוסקה, שאמר בעבר שבמועדון לא מבינים שתמיכת ההנהלה במאמן רק תעזור לו להצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully