וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר סיכם בהפועל ת"א

תנאיו של החלוץ סוכמו עקרונית עם ראשי האלופה, אך אספניול מערימה קשיים על שחרורו מאחר והיא רוצה בו כשחקן סגל. מוקדם יותר: המאמן פוצ'טינו סירב להתייחב בפני סהר על דקות המשחק

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סהר קרוב מאוד להפועל תל אביב

האם בן סהר ינחת בסופו של דבר בהפועל תל אביב? כרגע מסתמן כי הגעתו נראית קרובה מתמיד. החלוץ בן ה-21 סיכם עקרונית הערב (רביעי) את תנאיו לעונה אחת וכעת על האלופה לסגור את תנאי ההשאלה מאספניול. הבעיה היא שבשלב זה אספניול מערימה קשיים מכיוון והיא רוצה שהשחקן יישאר בסגל המורחב. החלוץ וסוכנו, רונן קצב, ינסו להפעיל לחץ על מנת לקבל את השחרור.

התפנית אירעה היום, כשהחלוץ הישראלי שוחח עם מאמנו באספניול, מאוריסיו פוצ'טינו, וביקש דקות משמעותיות יותר העונה. פוצ'טינו, כצפוי, סירב להתחייב בפני סהר לגבי דקות משחק ואמר לו שהוא יצטרך להילחם עליהן, כמו כל שאר השחקנים בקבוצה.

כבר בשעות הבוקר, טענו מקורביו של סהר טוענים כי חזרתו להפועל כמעט ודאית: "זה אותו מאמן ואנחנו לא מאמינים שהוא ייתן לו צ'אנס אמיתי, בן מרגיש חלוד וחייב דקות משחק. הפועל זה הבית שלו ולשם הוא רוצה לחזור", אמר אותו מקורב.

הפועל רוצה לפחות 2 מיליון יורו על אניימה

הפועל תל אביב המשיכה אמש (שלישי) את הסיומת המצוינת שלה מהעונה שעברה, כשבמשחק הראשון שלה השנה הביסה 0:5 את אלופת בוסניה במוקדמות ליגת האלופות. בוקר אחרי המפגש הראשון מול ז'לזניצ'ר, בקבוצה בעיקר שבעי רצון מהשתלבותו של יוסי שבחון ומהשילוב המצוין שלו עם חבריו החדשים לקבוצה.

כמו כן האדומים נהנו לראות את מהראן לאלה כובש שלושער, מעורב בשניים האחרים, ובעיקר נראה חד ומסוכן. "איך שלאלה נראה, אנחנו לא צריכים להביא חלוץ", אמר חברו להתקפה איתי שכטר.

אך לא רק שאלת ההצטרפות של סהר מעסיקה את הפועל. עוד לפני המשחק אתמול בקבוצה היו עדיין עסוקים בכעסים על השוער הניגרי וינסנט אניימה. לאור התפתחויות האחרונות והעובדה כי אניימה לא מראה רצון גדול להישאר אצל האדומים, המגמה כרגע בהפועל היא דווקא לשחררו, אם סוכנו פיני זהבי אכן ימצא עבורו קבוצה בעתיד הקרוב שתכניס למועדון לפחות כ-2 מיליון יורו.

אם לא תימצא כזו קבוצה, אניימה יישאר בהפועל לפחות עד ינואר ואז ינסה שוב את מזלו באירופה. הסיבה לרצון לשחרר את אניימה היא שבכל מקרה הניגרי לא יחתום על חוזה בקבוצה שישרג את חוזהו, אלא ימתין לסיום חוזהו בקיץ, דבר שיהפוך אותו לשחקן חופשי. עובדה זו, כמובן, גורמת לראשי הפועל להבין כי עדיף למכור אותו עכשיו.

מכיוון שבקבוצה בנו לפני פתיחת העונה על כ-20 מיליון הכנסות ממכירת אניימה ודאגלס דה סילבה, האדומים יודעים שהם זקוקים למקורות הכנסה כדי לאזן את התקציב, אך בעוד הבעלים אלי טביב מעוניין לשחררו לכל המרבה במחיר, המאמן גוטמן מעוניין להשאירו. בקבוצה עדיין מסרבים לאשר כי השוער מחזיק בהצעה רשמית מפורטו. היום תיערך פגישה בין אניימה להנהלה. בין המועמדים להחליפו הוזכרו שמותיהם של לאו בוטרון, שוער נבחרת פרו ואוניברסידאד סו מרטין הפרואנית, וגאורגי פטקוב, שוער וקפטן לבסקי סופיה הבולגרית.

שבחון פותח דף חדש

כאמור, מי שבעיקר חגג את הניצחון הגדול על האלופה הבוסנית היה יוסי שבחון. "לא ציפיתי לפתיחה כזאת, רק שזה יימשך ככה", אמר הקשר בסיום המשחק אתמול. "זה רק משחק ראשון ובכדורגל אין טייטלים של שחקן ספסל או שחקן הרכב. כל שחקן קונה את המעמד שלו ואת ההצלחה שלו רק במגרש. יכול להיות שהייתי מגיע להפועל על תקן של שחקן הרכב ואז נותן שניים או שלושה משחקים לא טובים וחוזר לספסל. אותו הדבר יכול לקרות גם ההיפך, כששחקן שבא על תקן שחקן ספסל פתאום לוקח את ההזדמנות בשתי ידיים ולא עוזב אותה.

"כדורגל זה דיבורים במגרש ולא מחוצה לו. הפועל זו קבוצה מיוחדת. גם אם אני אהיה בספסל וגם אם אפתח בהרכב, אני אתן את הנשמה. חזרה לי שמחת החיים ואני חושב רק חיובי. לא חשוב לי עכשיו אם אהיה בהרכב או לא, אני בקבוצה בריאה שמתמודדת על תארים ואני רוצה להיות שייך לה. הגעתי לקבוצה עם דרך ואני רוצה להתחבר כמה שיותר מהר".

עוד הוסיף הקשר שבחון על המעבר לאדום: "הייתי ארבע שנים במכבי, כן הסתדר, לא הסתדר, עכשיו פתחתי דף חדש. קיבלתי הרבה אהבה כשעזבתי את מכבי - מהצוות המקצועי, מאוהדים ששלחו לי סמסים, מהשחקנים, אני בטוח שהם שמחים בשבילי והיו רוצים שאני אצליח. עכשיו החלק של מכבי מאחוריי, יש לי שם עדיין הרבה חברים קרובים ואני מאחל להם בהצלחה, אבל עכשיו אני חושב רק על הפועל".

לגבי העתיד בליגת האלופות של האדומים אמר הקשר: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות את זה וזו המטרה שלנו. עם זאת, זה משחק ראשון והעונה כל כך ארוכה. הדרך לליגת האלופות תהיה כל כך קשה, ולשלב הבתים מגיעים רק בזיעה ובעבודה קשה. היה לנו משחק מצוין אתמול, עכשיו אנחנו רוצים להגיע לבוסניה, לעשות את העבודה ולחכות להגרלה".

עדכון אחרון 14:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully