וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "עדיף לארסנל להשקיע בשחקנים שרוצים להישאר"

צ'אבי ממשיך לטעון שהלב והראש של פברגאס נתונים אך ורק לברצלונה ומציע לארסנל לשחררו. ססק: "אני שחקן ארסנל גאה"

אוהדי ארסנל נלחצו לראות את כוכב הקבוצה ססק פברגאס חוגג את הזכייה של נבחרת ספרד בגביע העולמי כשהוא לובש את חולצתה של ברצלונה. פברגאס, שחוזר במהלך הקיץ על ידי האלופה הספרדית, היה קורבן לאמבוש מצדם של קרלס פויול וג'רארד פיקה, כשהלבישו בכוח את הקשר בחולצת הבלאוגרנה. פפה ריינה אף אחז בכוח בשחקן וצרח "הנה העתיד של ברצלונה", לפני שפברגאס הוריד את החולצה והרגיע את אוהדי ארסנל.

פברגאס, שכבר הביע את רצונו לחזור לברצלונה ביום מן הימים, שומר את הקלפים קרוב לחזה בכל הנוגע לעתידו. "כל מה שאני יכול להגיד זה שהזכיה במונדיאל מוקדשת לכל אוהדי ושחקני ארסנל", אמר הספרדי בן ה-23, "אני שחקן ארסנל וגאה בזה".

פברגאס סיפר שהדבר הראשון שעשה אחרי שריקת הסיום בגמר היה ללכת לחברו לקבוצה רובין ואן פרסי. "הדבר הראשון שהייתי חייב לעשות אחרי שריקת הסיום היה ללכת לרובין. במקום לחגוג עם החברים שלי, רציתי רק לדבר איתו. הוא היה פצוע הרבה העונה ואני רק מקווה שהוא יקבל את ההזדמנות שלו שוב בעתיד מפני שהוא בחור נהדר ומנהיג".

"שישקיעו בשחקנים שרוצים להישאר"

בינתיים צ'אבי, קשר נבחרת ספרד וחברו הקרוב של פברגאס, ממשיך לטעון כי פברגאס משתוקק לעבור לברצלונה ולעזוב את ארסנל. "אני לא יודע אם הוא יגיע כבר השנה, אבל יהיה לו קשה להתאפק עוד שנה. הראש שלו והלב שלו נמצאים בברצלונה. זה יהיה מאוד הגיוני מבחינת ארסנל למכור אותו כבר עכשיו.

"עדיף להם להשקיע את הכסף בשחקנים שרוצים להישאר בקבוצה לטווח ארוך, במקום להמשיך עם שחקן שהלב שלו נמא בכלל במקום אחר, בלי שום קשר לעד כמה הוא טוב. ססק חווה הצלחות רק במדי נבחרת ספרד, וזה לא הוגן מבחינת אחד הקשרים הכי טובים בעולם. הוא אמור לזכות בתארים בכל עונה".

עדכון ראשון: 12.7, 22:17
עדכון אחרון: 13.7, 15:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully