וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל האריך חוזהו במכבי תל אביב, קארול מתקרב

12.7.2010 / 12:08

חתם לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. המגעים עם הגארד האמריקאי, בוגר יוטה סטייט ששיחק בגראן קנאריה, יואצו

ג'ייסי קארול מתקרב למכבי תל אביב. כבר לפני חודשיים ביצעה מכבי פנייה ראשונית לגארד האמריקאי, אלא שאז ניהלה את המגעים תחת פיני גרשון. כעת מביע גם דיוויד בלאט עניין רב בשחקן, שעשוי לסכם בימים הקרובים ולהיכנס לנעליו של אלן אנדרסון.

קארול (27, 1.88) הוא גארד בוגר מכללת יוטה סטייט. את עונתו האחרונה במכללה סיים עם ממוצע נהדר של 22.4 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. הוא מוביל את קלעי כל-הזמנים במכללה, ונחשב לצלף בעל יד טובה במיוחד מחוץ לקשת. לאחר שלא נבחר בדראפט 2008 ניסה את מזלו במספר מחנות קיץ של ה-NBA, אך לא איתר חוזה בליגה הטובה בעולם. בעונת 2008/9 שיחק בטראמו האיטלקית, בה קלע 15.9 נקודות בממוצע למשחק.

בקיץ שעבר חתם בגראן קנריה, ורשם עונה מצוינת כשהוליך את קלעי הליגה הספרדית בעונה הרגילה עם 19.1 נקודות. כמו כן סיים את הליגה הסדירה במקום הרביעי בנקודות מדד (16.7), במקום השישי באחוזי קליעה מ-2 (58.96%) ומ-3 (39.7%) ובמקום העשירי בכמות הדקות (יותר מ-29 בממוצע). כן סיים קארול כקלעי השישי בטיבו ביורוקאפ (15 נקודות בממוצע). משחקו הטוב ביותר היה מול אוניקאחה מלאגה, במחזור ה-15, כאשר קלע 31 נקודות.

קארול נמצא כעת בליגת הקיץ בלאס וגאס, שם הוא משתייך לסגל ניו-יורק ניקס. דיוויד בלאט, השוהה בווגאס גם הוא, צפה בו מתאמן ומתכוון להאיץ עימו את המגעים בקרוב.

בלאט: "אני מאושר שדיוויד ממשיך איתנו"

במקביל למגעים עם קארול, הודיעה מכבי תל אביב על החתמתו של דיוויד בלות'נטאל לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. בלות'נטאל ינחת בישראל ביום רביעי ויצטרף לסגל נבחרת ישראל.

"אני מאושר שדיוויד ממשיך איתנו", אמר המאמן דיוויד בלאט. "הוא הפך לחלק מהמסורת המפוארת של מכבי תל אביב, והוא שחקן שיכול לתרום לנו בהרבה דרכים. אני גם מאוד שמח שהוא לקח אחריות והחליט בצעד בוגר ונבון לוותר על המנוחה ולהשתתף הקיץ בקמפיין החשוב של נבחרת ישראל".
את העונה האחרונה סיים בלות'נטאל עם ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3 ריבאונדים ביורוליג, ו-11.1 נק' ו-4 ריב' בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully