וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה: "עשיתי יותר הגנה מהתקפה"

ביקורת ראשונה על מראדונה מתוך הנבחרת? הקשר החדש של ריאל מדריד לא נהנה מתפקודו: "לא חושב שעשיתי עבודה טובה"

האם מתגלים ניצנים ראשונים של ביקורת כלפי מראדונה מאז ההדחה של נבחרת ארגנטינה מהמונדיאל? אנחל די מריה, קשר האלביסלסטה, לא אהב את התפקוד שייעדו לו בטורניר. "עשיתי יותר הגנה מאשר התקפה. זה היה משונה עבורי, ניסיתי להתרגל לתפקיד", אמר השחקן המכונה 'אטריה', בשל מבנה גופו הדקיק. "אבל זה גבה ממני מחיר.

"הייתי צריך להתרגל למקום בו תופקדתי במהרה. הייתי צריך ללמוד להגן, אבל אני לא חושב שעשיתי עבודה טובה בתחום הזה. לא הרגשתי בנוח עם המיקום שלי במגרש", הוסיף די מריה, שכזכור תופקד בשלישייה האמצעית במגרש, מצד שמאל, והיה צריך לעזור רבות בעבודת ההגנה, לצידם של מסצ'ראנו ומקסי רודריגז.

גם די מריה שפע מחמאות לקהל הארגנטינאי על כך שידע לקבל אותו בחום ולפרגן לנבחרת חרף אי ההצלחה. "ההדחה כאבה לכולנו אבל למזלנו העם קיבל אותו בצורה פנטסטית ומרשימה", אמר השחקן, שהגיע היום לבירת ספרד, מדריד, על מנת לערוך סדרת בדיקות רפואיות מקיפה לפני ההצטרפות הרשמית שלו לריאל וההצגה הרשמית ביום שישי הקרוב.

"אני מאוד שמח להיות כאן ואני מקווה לזכות בהרבה תארים", אמר הארגנטינאי והגיב למחיר הגבוה ששולם עליו, 25 מיליון יורו. "זה יכול להלחיץ, אבל באתי הנה עם הרבה אמביציה ותשוקה להתפתח כשחקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully