וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "זה ציון דרך בקריירה ואתגר גדול"

הקשר מצפה למעבר לצ'לסי אחרי שחתם על חוזה לשלוש עונות, ואמר: "זה רגע מרגש עבורי". אנצ'לוטי: "הוא יעשה עבודה מצוינת"

צ'לסי החתימה היום (שישי) את שחקנה הישראלי של ליברפול, יוסי בניון, על חוזה לשלוש עונות. בכך הסתיימו מסכת הספקולציות סביב עתידו של הקשר, שכבר לפני מספר שבועות הגיע לסיכום עם רפא בניטז על סיום חלקו אצל האדומים. בניון יוצג ביום שני הבא. משחקו הראשון של בניון אמור להיות נגד קריסטל פאלאס כחלק ממשחק הכנה לתחילת העונה, והוא ייערך ב-17 לחודש.

אחרי שרוי הודג'סון מונה לליברפול ביממה החולפת, עסקת העברתו של הקשר הואצה, וליברפול אמורה לקבל תמורתו סכום של שישה מיליון ליש"ט. אמש הגיע בניון לסטמפורד ברידג', שם הוא נפגש ושוחח עם הבעלים של הכחולים, רומן אברמוביץ'. במהלך שלוש העונות שבהן ישחק בצ'לסי, ישתכר בניון סכום של כ-70 אלף ליש"ט לשבוע.

בניון אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לליברפול על השנים היפות. נהניתי מכל רגע. יש אוהדים נפלאים ומדהימים ואני מודה להם על הכל. המעבר לצ'לסי מאוד מרגש. זה ציון דרך בקריירה ואתגר גדול, ואני מקווה שיהיה גם מוצלח".

רונן קצב, סוכנו של בניון: "זה רגע מרגש מאוד עבורי. אני מעל תשע שנים הולך יד ביד עם יוסי ומירית. הצניעות שלו ומעל הכל היותו שחקן טוב הובילו את יוסי למקום הכי טוב שיש אחרי שלוש שנים נפלאות בליברפול. אני כבר מצפה בקוצר רוח לפתיחת השנה ולאתגרים החדשים".

בניון זכה למחמאות ממאמנו החדש, קרלו אנצ'לוטי, שאמר: "ליוסי יש הרבה איכויות בקישור והוא יכול לשחק בהרבה עמדות. אני אוהב את ההתנהגות שלו על המגרש והוא יעשה עבודה מצוינת עבורינו בעונה הבאה".

עדכון ראשון: 8:29
עדכון אחרון: 19:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully