וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "עכשיו אנחנו רוצים יותר"

מאמן פרגוואי מסתכל כבר אל רבע הגמר. אוקאדה: "השעות הקשות בחיי, לא נותר לי דבר עכשיו, כנראה אפרוש מהתפקיד"

זה לא נעשה בצורה היפה או המשכנעת ביותר, אבל הערב (שלישי) הבטיחה פרגוואי את מקומה בין 8 הנבחרות הטובות בעולם, כשעלתה לשלב רבע הגמר, אחר ניצחון 3:5 בדו קרב הפנדלים, מול יפן. שתי הנבחרות לא הרשימו כלל במשחק שמינית הגמר שלהן, אבל מבחינת שחקניו של מרטינו, זה לא משנה בכלל, ועתה הנבחרת תעקוב מקרוב אחר ספרד ופרוטוגל, בכדי לברר איזו נבחרת הם הולכים לקבל. מה שבטוח הוא, שזה יהיה קשה בהרבה מהיפנים.

"אלוהים היה לצידנו", אמר מאמן פרגוואי, חרארדו מרטינו בסיום, תוך כדי שהוא נאבק בדמעות, בעוד שחקניו חוגגים על הדשא, "עכשיו אנחנו רוצים יותר. לדבר על הגעה לשמינית הגמר כהישג זה בסדר, אבל להחשיב את זה כהישג הגדול ביותר שלי כמאמן, זה קצת מוקדם", אמר מרטינו. על הסיום הדרמטי של המשחק, הוסיף המאמן: "זה אף פעם לא נעים לסיים משחק בצורה כזו, אבל אני חושב שזה בסופו של דבר מה שחיפשנו- ניצחון".

גם חלוץ הנבחרת, אוסקר קרדוסו, שאף הבקיע את הפנדל האחרון והקובע, ששלח את הנבחרת אל השלב הבא, אמר: "תודה לאל שעברנו. פרגוואי מעולם לא הגיעה כל כך רחוק". החלוץ הנרגש המשיך ואמר: "כולנו מאושרים מאוד. באופן אישי, אני נרגש ומאושר בגלל שהבקעתי את הפנדל שהבטיח את העלייה, תודה לאל". על המשחק עצמו, שלא התעלה לרמה גבוה מדי, בוודאי שלא לרמה הצפויה בשלב השמינית, אמר קרדוסו: "שלטנו בכדור, וזה מה שרצינו. זה היה משחק קשה מאוד, במיוחד מכיוון שליפן יש הרבה שחקנים טובים מאוד".

"לא נותר לי דבר עכשיו"

כפי שקורה בדרך כלל לאחר דו קרב בעיטות מ-11 מטרים, ישנו צד מאושר, וצד ממוטט. הפעם, הגיע תורם של היפנים לחוות שברון לב. מאמן הנבחרת, טאקשי אוקאדה, נשמע היה שבור בסיום. "אלו היו השעות הנוראיות בחיי", אמר המאמן. "קשה מאוד להגיד מדוע לא כבשנו. היינו צריכים לנצל את ההזדמנויות שלנו. אני חושב שזו אחריותי". על המשחק עצמו אמר המאמן: "מבחינת הצורה בה שיחקנו, אין לי כל חרטות. השחקנים היו נהדרים, באמת נהדרים. אני מאוד גאה בהם".

אוקאדה המשיך ואמר: "שיחקנו עמוק מדי- הונדה היה מבודד כל היום, ושוב, אני לוקח אחריות מלאה. מבחינת איך ששיחקנו בטורניר כולו, אני מאוד שמח. הנבחרת עשתה את כל יפן ואת יבשת אסיה גאה". את מסיבת העיתונאים שלאחר המשחק סיים המאמן היפני בדרמטיות, שהודיע כי ככל הנראה לא ימשיך בתפקידו. "לא נותר לי דבר עכשיו", אמר אוקאדה הנרגש. "אני חושב שאני אפרוש מהתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully