וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה נפרדת בהצדעה מפים ורביק

יו"ר התאחדות שיבח את ההולנדי ("משאיר את אוסטרליה במצב טוב"), וכעת מחפש מאמן חדש בשכר של 5 מיליון דולר

יומיים לאחר שסיימו את שלב הבתים וגמרו את דרכם במונדיאל מודים באוסטרליה למאמן ההולנדי של הנבחרת פים ורביק, שעוזב. "הוא היה הצלחה", אמר עליו יו"ר התאחדות הכדורגל האוסטרלית פרנק לואי, האיש ששכר את ההולנדי לאחר הצלחה של בן ארצו, חוס הידינק, שהוביל את הנבחרת לשמינית גמר מונדיאל 2006.

כזכור, אוסטרליה פתחה בצורה רעה את המונדיאל עם תבוסה 4:0 לגרמניה, אבל התאוששה לאחר מכן וסחטה תיקו 1:1 מול גאנה, למרות הרחקה מוקדמת של הארי קיוול. במשחקה האחרון היא לא הייתה רחוקה מלעשות סנסציה, אבל סיימה עם ניצחון מינימלי 1:2 על סרביה, שהחזיר אותה הביתה מוקדם. לאחר ההפסד הראשון היו שמועות רבות על התפרקות הנבחרת ומרד שחקנים שהובילו קיוול ומארק ברשיאנו, שלא שותפו במשחק הראשון, אלא שוורביק צלח את המהמורה הזו.

"היינו הראשונים לעלות למונדיאל, והיינו קרובים להבטיח את העלייה שלנו לשלב הבא", הוסיף לואי על המאמן. "לפני ארבע שנים ארבע נקודות הספיקו לנו, עכשיו היינו צריכים חמש. אני חושב שהוא משאיר את אוסטרליה במצב טוב". לואי התייחס גם להופעה של אוהדי הנבחרת: "האם ראיתם כמה 'אוסיס' הגיעו לדרום אפריקה? לא ייאמן. לאף נבחרת אחרת לא היו כל כך הרבה אוהדים".

לואי, האיש העשיר ביותר באוסטרליה, מציע את השכר השני בגודלו למאמן במונדיאל ((ראשון המשתכרים הוא פאביו קאפלו בנבחרת אנגליה), חמישה מיליון דולר אמריקאים, כדי לבוא ולהצעיד את הנבחרת לימים טובים עוד יותר. מאמן נבחרת קמרון המתפטר, פול לה גואן הצרפתי, הוא המועמד הראשי להחליף את ורביק, אלא שהצרפתי מסרב להתייחס עד כה לשמועות. לואי עצמו אישר שהאיש שמועמד להחליף את ורביק נמנה על אחת מ-31 מאמני הנבחרות האחרים בדרום אפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully