וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון בחרה את ג'ון וול בבחירה הראשונה בדראפט

הוויזארדס הלכו כצפוי על רכז קנטאקי, וצירפו גם את קירק היינריך. פילי בחרה באוון טרנר, סקרמנטו בדמרכוס קאזינס

דראפט ה-NBA לא זימן לנו הלילה (בין חמישי לשישי) הפתעות מיוחדות בצמרת, אחרי שוושינגטון בחרה את ג'ון וול בבחירה הראשונה, כפי שהיה צפוי מהרגע בו נשלף שמם של הוויזארדס בהגרלת הלוטרי. גם פילדלפיה הלכה על בטוח בבחירה השנייה כשלקחה את אוון טרנר, שחקן השנה במכללות, בעוד שניו ג'רזי, הקבוצה הגרועה בליגה אשתקד, התחזקה בדרק פייבורס מג'ורג'יה טק.

מינסוטה שבחרה רביעית שמחה לקבל את ווסלי ג'ונסון מסירקיוז, שנשקל גם על ידי הנטס אך נחת לבסוף אצל הוולבס שהתעניינו בו מאוד, וסקרמנטו קיבלה את הביגמן אותו חשקה בדמותו של דמרקוס קאזינס מקנטאקי. גולדן סטייט הלכה על אקפה יודו מביילור בבחירה השישית, גרג מונרו מג'ורג'טאון נבחר שביעי על ידי דטרויט, הקליפרס לקחו את אל פארוק אמינו מוויק פורסט בבחירה השמינית, יוטה הימרה על גורדון הייוורד מבאטלר במקום התשיעי, ואינדיאנה סגרה את העשירייה הראשונה כשלקחה את פול ג'ורג' מפרסנו סטייט.

קול אולדריג', הסנטר של מכללת קנזס, נבחר במקום ה-11 על ידי ניו אורלינס אך נשלח יחד עם מוריס פטרסון לאוקלהומה סיטי תמורת קרייג בראקינס מאייווה סטייט שנבחר במקום ה-21 וקווינסי פונדקסטר מוושינגטון שנבחר במקום ה-26. בסך הכל נבחרו לא פחות מחמישה שחקנים של קנטאקי בסיבוב הראשון, בעוד שג'ון שייר, הרכז היהודי של אלופת המכללות דיוק שמועמד להצטרף למכבי תל אביב, לא נבחר כלל.

רגע לפני שהכריזה רשמית על הבחירה בוול, רקחה וושינגטון טרייד עם שיקגו במטרה להפוך את הנחיתה של הרכז המוכשר מקנטאקי בבירה האמריקאית קלה יותר. הוויזארדס סיכמו עם הבולס על העברתו של קירק היינריך, שתושלם רשמית רק ב-8 ביולי על פי חוקי הליגה, שיסייע לרוקי בעונתו הראשונה ויעזור גם לבולס לפנות 9 מיליון דולר נוספים תחת תקרת השכר שלהם, מה שיאפשר להם להעניק שני חוזי מקסימום לשניים מכוכבי העל שיהפכו בשבוע הבא לשחקנים חופשיים, כאשר השמות החמים הם כמובן אלה של לברון ג'יימס, דווין ויד, כריס בוש, קרלוס בוזר, אמארה סטודמאייר וג'ו ג'ונסון.

אחרי בחירתו הודה וול הנרגש שההכרזה על שמו הביאה דמעות לעיניו, ומיד הצהיר שהבאזז העצום סביבו לא יפריע לו להשתלב בליגה הטובה בעולם. "יש עליי לחץ להצליח מאז שהפכתי לשחקן התיכונים הטוב באמריקה, ותמיד התמודדתי עם השחקנים הטובים ביותר כך שגם עכשיו אגיע רעב ואתייצב מול כל אתגר שיבוא". כשנשאל לגבי התפקיד המרכזי שמייעדים לו הוויזארדס אמר וול: "תמיד הייתי מנהיג על המגרש ובכך שהייתי הראשון להגיע לאימונים והאחרון לעזוב אותם, אבל אני לא מנהיג שנותן פקודות לשחקנים מבוגרים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully