וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנר ניצח 68:70 את מאהו במערכה החמישית

האמריקני הצליח לצאת עם ידו על העליונה אחרי לא פחות מ-11 שעות וחמש דקות ושלושה ימים של טניס הירואי, ששבר כל שיא

זהו, זה נגמר. מי היה מאמין, אבל אחרי 11 שעות וחמש דקות, שנמרחו על פני שלושה ימים, הצליח ג'ון אייזנר האמריקני לנצח את ניקולא מאהו 4:6, 6:3, 7:6, 6:7, 68:70 (!). המשחק, שנעצר אמש (רביעי) במצב של 59:59, נמשך היום במגמה כמעט זהה לחלוטין כששני הטניסאים שומרים על חבטות ההגשה שלהם עד למצב של 68:69 לטובת אייזנר, אז הצליח לשבור את חבטות ההגשה של מאהו ולהמשיך לשלב הבא.

קצת מספרים סופיים: שני הטניסאים חבטו ביחד לא פחות מ-490ווינרים (אייזנר עם 246, מאהו עם 244), ביצעו 31 שגיאות כפולות (21 מאהו, 10 אייזנר) ועלו לרשת לא פחות מאשר 299פעמים (מאהו - 155, אייזנר - 144). מאזן הנקודות עמד בסיום על 478:502 דווקא לזכות מאהו.

המשחק נפתח, כשהפעם אלפי צופים מכסים כל פינה על הגבעות מסביב למגרש מספר 18 ומריעים לשחקנים שעלו לכר הדשא. בניגוד לאתמול, אז שובץ שדר שהעביר את המשחק הראשון בחייו, היום לא לקחו סיכונים ולעמדת הפרשן הונחת לא אחר מאשר ג'ון מקנרו. גם אלוף העבר ראה שני טניסאים שנראו רעננים יחסית למאמץ העצום שהשקיעו אתמול.

שני הטניסאים שוב שמרו על חבטות ההגשה שלהם בקלות כשהם רושמים עוד מספר אייסים יפים ומגיעים לסך כולל של 215 במספר (אייזנר 112, מאהו 103). כשכבר היה נדמה שהמשחק הולך להימשך עוד ועוד, הגיע אייזנר ובזכות משחקון ענק וחבטות העברה נפלאות הצליח לשבור את מאהו ולנצח את המשחק הארוך בהיסטוריה. אגב, בסיבוב הבא יפגוש אייזנר את תיימו דה באקר ההולנדי.

בסיום, זכו השניים לסטדנדינג אוביישן מרגש מהקהל שלא הפסיק לעודד ולמחוא כפיים לאורך דקות ארוכות. בנוסף קיבלו השניים שי מתנת מארגני הטורניר. אייזנר הנרגש אמר: "אני קצת עייף. כשאתה משחק משחק כזה עם אווירה כזו, אתה כמעט ולא מרגיש את העייפות. הקהל הזה פשוט פנטסטי. מאהו הוא פשוט לוחם. אני רוצה לחלוק איתו את היום הזה, זה היה פשוט כבוד עצום. אני מאחל לו כל טוב ושאם ניפגש בעתיד שלא נצטרך להגיע ל-68:70". מהצד השני, נשמע מאהו די מעודד: "זה היה משחק פשוט מדהים. הקהל בשלושת הימים האחרונים היה מדהים. פשוט פנטסטי. הגיע לג'ון לנצח. הוא הגיש בצורה שלא תיאמן".

גם שופט המשחק מוחמד לאחיני הגיב לאירוע יוצא הדופן לו היה שותף: "זה היה מדהים להיות שותף במשחק כל כך יוצא דופן. אני לא יכול לדמיין לעצמי שאשפוט משחק שבכלל דומה לזה. ביום רביעי הקול שלי נשעה קצת יבש, אבל היום שתיתי הרבה ואני מרגיש בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully