וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונובן: "אנחנו בחיים, בייבי!"

האיש שהעלה את ארה"ב לשמינית הגמר השתפך. בראדלי: "אנחנו לעולם לא מוותרים". קלינטון ביקר בחדר ההלבשה

אם מישהו היה אומר לשחקני נבחרת ארצות הברית לפני תחילת המונדיאל שהם יעפילו מהמקום הראשון בבית ג' אל שלב שמינית הגמר, ככל הנראה היו מאשפזים אותו. זה לא שהאמריקאים אינם נבחרת טובה. שחקניו של בראדלי הראו כבר כמה חודשים שהם נבחרת במגמת שיפור, שמסוגלת לעקוץ, אבל נראה שהערב (רביעי) הגיע רגע האמת שלהם, זה שהפך אותם מעוד קוריוז, לנבחרת שמגיע לה לסיים כמוליכת בית בטורניר גדול. כמובן שזה לא הגיע בקלות, ורק שער של לנדון דונובן בדקה ה-91 עשה את ההבדיל בין טיסה בחזרה לאמריקה, לבין הישארות באפריקה.

"זה היה מסע ארוך של ארבע שנים", אמר גיבור המשחק, דונובן בסיום. "אני פשוט בשוק, וכל כך גאה בחבר'ה שלנו. זה פשוט מדהים. אנחנו בחיים, בייבי!". לאחר שהתאושש מעט, ניסה דונובן לתאר כיצד נוצר השער: "קלינט רץ מצויין למרכז, והכדור פשוט נפל אליי. הזמן פחות או יותר עצר", אמר האמריקאי הנרגש. "אתה לא יכול להחמיץ משם". אלא שגם דונובן יודע שעצם העלייה הדרמטית גוררת אחריה ציפיות. "אנחנו עוד לא סיימנו", אמר האמריקאי. "אנחנו מאמינים. אני שמח שזה הסתיים ככה. זה גורם לי להאמין בטוב של העולם. כשאתה מנסה לעשות דברים בצורה הנכונה, זה כיף לראות שהם זוכים לפרס כזה".

מאמן הנבחרת האמריקאית, בוב בראדלי היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "החבר'ה הללו השקיעו המון. הם לעולם לא מוותרים", אמר המאמן על שחקניו. "דחפנו כל המשחק כדי למצוא שער, וזה יצר משחק פתוח מאוד, אבל היינו חייבים ניצחון". המאמן המשיך ואמר: "אנחנו גאים. סיימנו במקום הראשון בבית שלנו, חמש נקודות, ולא הפסדנו משחק אחד, ככה שאנחנו מוכנים".

אורח מפתיע בחדר ההלבשה האמריקאי הנרגש היה לא אחר מנשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, שנשא בפני השחקנים נאום על הרוח האמריקאית. "הוא היה כל כך גאה בקבוצה", סיפר נשיא התאחדות הכדורגל האמריקאית, סוניל גולאטי. "הוא מאוד כריזמטי, ראו שהוא היה נרגש מהרגע".

אורח מפתיע בחדר ההלבשה האמריקאי הנרגש היה לא אחר מנשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, שנשא בפני השחקנים נאום על הרוח האמריקאית. "הוא היה כל כך גאה בקבוצה", סיפר נשיא התאחדות הכדורגל האמריקאית, סוניל גולאטי. "הוא מאוד כריזמטי, ראו שהוא היה נרגש מהרגע".

סעדאן: "הרבה אנשים היו רוצים שאעזוב"

בנבחרת אלג'יריה נרשמה אכזבה בסיום, אם כי גם הם ידעו שהשער שהעניק להם הפסד לא שינה הרבה מבחינתם. מאמן הנבחרת, רבאח סעדאן, התאכזב מכך ששחקניו לא הצליחו לכבוש שער, כשהם יודעים שניצחון היה יכול להעלות את נבחרתו אל השלב הבא. "בדקות האחרונות שתי הקבוצות ניסו להתקיף", אמר סעדאן, "אבל לאמריקאים היה את המזל היום".

סעדאן, שכבר עזב וחזר לנבחרת הלאומית לא פעם, התייחס לאחר ההדחה לעתידו המקצועי בנבחרת: "אני חושב שהרבה אנשים היו רוצים שאני אעזוב. נראה מה נשיא ההתאחדות יגיד כשנשב יחד ונבחן את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully