וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: אוסטרליה ניצחה 1:2 את סרביה, שתיהן הודחו

קייהיל (69) והולמן (73) הפתיעו עם שערים לזכות הסוקרוז, פנטליץ' צימק (84). הסרבים קופחו עם פנדל שלא נשרק בסיום

לפני ארבע שנים הנבחרת המאוחדת של סרביה ומונטנגרו חתמה מונדיאל מבזה בגרמניה עם שלושה הפסדים, עימותים פנימיים והרבה דם רע. רדומיר אנטיץ' נקרא לדגל כדי לעשות סדר, הוביל את סרביה לגביע עולמי ראשון בתור מדינה עצמאית וקיווה להגיע גם לשמינית הגמר, אבל המנטליות הסרבית היכתה פעם נוספת. הנבחרת התפרקה במחצית השנייה למרות ששלטה במשחק ואיפשרה לאוסטרליה הלוחמנית לנצח 1:2 בתוצאה ששולחת את שתי הנבחרות הביתה, כל אחת עם מידת האכזבה שלה. סרביה, שסיימה אחרונה בבית ד' בסופו של יום, ודאי תטען (ובצדק) לקיפוח מצד השופט האורוגוואי שלא העניק לה פנדל לקראת הסיום, אך שחקניה היו צריכים להכריע את המשחק עוד הרבה קודם לכן.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים עם כובש השער טים קייהיל. רויטרס
יתנחם בניצחון. קייהיל/רויטרס

סרביה פתחה בהתלהבות גדולה, זכר לניצחון על גרמניה במחזור הקודם, כשאת עיקר העבודה עבורה עשו שחקני האגף, מילוש קראסיץ' ומילאן יובאנוביץ'. גם איבן אוברדוביץ', שתפס את מקומו של אלכסנדר קולארוב בעמדת המגן השמאלי, תקף בכל העת, וכמוהו ברניסלב איבנוביץ' בצד השני. המגן הימני של צ'לסי הגיע למצב המסוכן של המחצית הראשונה, אך נעצר אצל מארק שוורצר, שגילה יכולת גבוהה בשער הסוקרוז, פרט להשמטת הכדור בשער המצמק. בכלל, הסרבים עשו הכל נכון, חוץ מלשים את הכדור ברשת ב-45 הדקות הראשונות. התשלום הגיע בריבית דריבית במחצית השנייה.

האוסטרלים, שלא רצו לרשום משחק שישי ברציפות במונדיאלים ללא ניצחון וקיוו לנס, היו צריכים ניצחון בהפרש שערים גבוה, אבל עלו בהרכב הגנתי למדי והתבצרו מאחור. המאמן פים ורביק הבין שכך אי אפשר להמשיך, ולאחר ההפסקה צירף את ברט הולמן וסקוט צ'יפרפילד. 10 דקות טובות של הסוקרוז הובילו לשער מפתיע, כשטים קייהיל התרומם מעל נמניה וידיץ' ונגח לרשת בדקה ה-69. הסרבים לא הספיקו לצאת מההלם, וכבר הולמן שלח כדור נהדר לפינה של סטויקוביץ' (73). פתאום אוסטרליה צריכה רק שני שערים כדי לעלות.

סרביה שלחה את כל הכלים קדימה, השיגה שער מצמק מרגלי מרקו פנטליץ' (84), אבל לא השכילה למצוא את השוויון שהיה מעלה אותה לשמינית הגמר בזכות יתרון בשערי הזכות על פני גאנה. נגיעת היד של קייהיל אכן חייבה פנדל, אך הסרבים קילקלו לעצמם כאשר לא הכריעו את המשחק עוד במחצית הראשונה. שוב טורניר מאכזב לסרביה, שמסיימת אחרונה ולא ממצה את הפוטנציאל הטמון בה. אוסטרליה תתנחם בניצחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מחצית ראשונה

דקה 5: מתפרצת של הסרבים. קראסיץ' דהר בצד ימין ובעט מ-10 מטרים לפינה הקרובה, שוורצר הדף לקרן.

דקה 9: אוברדוביץ' הגביה משמאל, איבנוביץ' נגח מ-12 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 12: סטנקוביץ' שלח כדור עומק נפלא לקראסיץ', שכבר עבר את השוער שוורצר אבל בעט ברשלנות החוצה מזווית אלכסונית.

דקה 16: כדור ארוך של אוברדוביץ' מצא את איבנוביץ' באגף ימין. המגן השאיר בנגיעה לקוזמנוביץ' שבעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 23: יובאנוביץ' מצא ברחבה את המגן הימני איבנוביץ', שעצר על החזה ומעמדה מצוינת בעט טוב, אבל שוורצר שלח יד ארוכה ומנע שער בטוח. סרביה מתקרבת.

דקה 31: ניסיון נדיר של אוסטרליה. ברשיאנו הגביה מצד שמאל, קייהיל עלה גבוה ונגח החוצה מחמישה מטרים.

דקה 34: משחק האגפים של סרביה ממשיך להיות מצוין. הגבהה מצד ימין מצאה את הראש של זיגיץ', אבל החלוץ נראה מסורבל עד כה ונגח לא מדויק ממצב קורץ.

דקה 38: כדור עומק נפלא של יובאנוביץ' הסתיים עם שער של קראסיץ', אבל השופט פסל את המהלך בצדק עקב נבדל.

דקה 39: האוסטרלים הגיעו לרחבת סרביה, קייהיל ניסה פעם אחת ובעיטה נוספת של קנדי נבלמה לקרן על ידי וידיץ'.

דקה 45: אמרטון הרים מצד ימין, קנדי הגבוה נגח חלש לידיים של סטויקוביץ'. סיום המחצית, הסרבים היו ראויים ליותר.

מחצית שנייה

דקה 46: ברשיאנו ירה כדור חופשי מצד שמאל, זיגיץ' עמד בדרך והצליח להרחיק.

דקה 53: יובאנוביץ' יצא למתפרצת מצד שמאל ומצא את זיגיץ', שהשתלט על הכדור, הקפיץ פעם אחת ובעט מעל השער. מהלך יפה של החלוץ התמיר.

דקה 56: זיגיץ' בכל מקום. הרחקה רעה של החלוץ הסרבי שירד לעזרת ההגנה, הסתיימה עם בעיטה מרחוק של ואלרי החוצה.

דקה 59: ברשיאנו ניסה את מזלו עם כדור חופשי מ-25 מטרים, סטויקוביץ' הדף.

דקה 60: הסרבים עדיין צריכים שער, אבל לפחות מקבלים בשורות טובות מהמשחק המקביל, שם גרמניה עלתה ליתרון 0:1 משער של אוזיל. כרגע לגאנה ולסרביה 4 נקודות והפרש שערים זהה, אך הנבחרת האפריקאית כבשה יותר ולכן היא במקום השני.

דקה 64: ברשיאנו ממשיך להיות הטוב בשורות אוסטרליה, עם כדור מצוין מ-20 מטרים שנהדף על ידי סטויקוביץ' העירני.

דקה 68: שוב התקפה טובה של סרביה מאגף שמאל, קוזמנוביץ' הצטרף למתקפה ונגח החוצה.

דקה 69: גול! בניגוד למהלך המשחק, דווקא האוסטרלים כובשים. ווילקשייר הגביה נהדר מימין, וקייהיל התרומם מעל וידיץ' ונגח לפינה הימנית של סטויקוביץ'. 0:1 מפתיע לאוסטרלים.

דקה 73: גול! הסרבים בהלם. הולמן המחליף התקדם בחופשיות ומ-25 מטרים בעט כדור חד ושטוח תוך כדי ריצה לרשת של סטויקוביץ'. שער שני להולמן בטורניר, 0:2 לאוסטרליה.

דקה 84: גול! טושיץ' בעט חזק מ-20 מטרים, שוורצר שמט ופנטליץ' עט על המציאה והרשית מקרוב. סרביה מצמקת ל-2:1, עוד שער והיא עולה. איזו דרמה.

דקה 87: קנדי השתחרר מלוקוביץ', אבל במקום לסגור עניין בעט ברשלנות החוצה מעמדה קורצת.

דקה 90: וידיץ' עלה לכדור קרן ונגח לעבר השער, אבל הכדור נעצר בידו של קייהיל. פנדל לסרביה? לא על פי השופט האורוגוואי לריונדה. טעות שיפוט אדירה.

דקה 90+3: מתפרצת אוסטרלית הסתיימה עם בעיטה של קולינה לגופו של סטויקוביץ'. המשחק הסתיים, שתי הנבחרות בחוץ וסרביה יכולה לחוש מקופחת על פנדל שלא נשרק.

הרכב סרביה: ולדימיר סטויקוביץ', ברניסלב איבנוביץ', נמניה וידיץ', אלכסנדר לוקוביץ', איבן אוברדוביץ', מילוש נינקוביץ', מילוש קראסיץ' (זוראן טושיץ', 62), דיאן סטנקוביץ', זדרבקו קוזמנוביץ' (דנקו לאזוביץ', 77), מילאן יובאנוביץ', ניקולה זיגיץ' (מרקו פנטליץ', 67).

הרכב אוסטרליה: מארק שוורצר, לוק ווילקשייר (ריצ'רד גרסיה, 82), מייקל ביוצ'מפ, לוקאס ניל, דייויד קארני, ברט אמרטון, ג'ייסון קולינה, קארל ואלרי (ברט הולמן, 65), מארק ברשיאנו (סקוט צ'יפרפילד, 66), טים קייהיל, ג'וש קנדי.

שחקני נבחרת אוסטרליה חוגגים שער. רויטרס
לקחו את הסרבים לארוז יחד איתם. שחקני אוסטרליה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully