וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: ד' קוריאה סיימה ב-2:2 עם ניגריה ועלתה לשמינית

הניגרים הוליכו משער של אוצ’ה (12), ג'ונג-סו (38) וצ'ו-יונג (49) הפכו, יעקובו השווה (68), אך זה לא הספיק, והקוריאנים עלו

מחזורים אחרונים תמיד מבטיחים להיות דרמטיים מאוד, אבל הערב (שלישי) המחזור שסגר את בית ב' במונדיאל היה קצבי במיוחד. בזמן שארגנטינה גברה על יוון 0:2 במשחק המקביל, ידעו ניגריה ודרום קוריאה שגורלן בידן. בעקבות זאת, קיבלנו קרב נהדר בין שתי קבוצות שנלחמו על חייהן, ובסופו יצאה דרום קוריאה עם היד על העליונה, כשסיימה בתיקו 2:2 עם ניגריה, והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית, שמעלה אותה לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את אורגוואי. וניגריה? היא מצטרפת לרשימת הנבחרת האפריקאיות שאיכזבו את היבשת, וחזרו מוקדם הביתה.

שחקני נבחרת דרום קוריאה חוגגים כיבוש שער. רויטרס
עלו, ובצדק. דרום קוריאה חוגגת על חשבון ניגריה/רויטרס

בניגריה ידעו שהם חייבים ניצחון, אבל דווקא הדרום קוריאנים פתחו נהדר. קי-הון וסונג-יונג סיכנו את שערו של אניימה, אבל אז הכו הניגרים ראשונים: התקפה נהדרת של אודיאה מהאגף איפשרה לאוצ'ה לגבור על המגן שלו ברחבה, ולכבוש בנגיעה. השער הוציא את הרוח ממהפרישהם של הדרום קוריאנים, שהחלו להתקשות, בעוד ניגריה ניסתה להמיר את המומנטום שלה לשער שני, אבל בעיטה מצויינת של אוצ'ה מצאה רק את הקורה. אלא שאז, שוב בניגוד למהלך המשחק, מצאו הדרום קוריאנים את השיוויון, כשהגבהה אל הרחבה מצאה את ג'ונג-סו, וזה דחק מקרוב כדי להוריד את שתי הנבחרות ב-1:1 במחצית.

החדשות מהמשחק המקביל בישרו לשתי הנבחרות כי ארגנטינה עדיין בשיוויון 0:0 עם יוון, וזה דירבן את השתיים לצאת קדימה. בהמשך ישיר לסיום המחצית הראשונה, עלתה דרום קוריאה עם המומנטום, ו-3 דקות מרגע עלייתה אל הדשא היא ביצעה מהפך, כשבעיטה חופשית של צ'ו-יונג הכניעה את אניימה וקבעה 1:2. ניגריה נכנסה ללחץ, וזה התבטא באחת ההחמצות המדהימות שנראו במונדיאל, כשיעקובו החמיץ משלושה מטרים מול שער ריק. אלא שאותו יעקובו לא נאלץ לאכול את הלב למשך זמן רב, כשטעות קוריאנית ברחבה הובילה לפנדל, ואותו יעקובו שלח אותו פנימה כדי לקבוע שיוויון. עד לסיום ניסו הניגרים למצוא שער שיפתח מחדש את הסיכויים, אבל הקוריאנים לא נתנו, וחגגו עלייה נהדרת אל שמינית הגמר מהמקום השני.

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך, הניגרים בוודאי יחפשו ללחוץ כבר מהפתיחה.

דקה 2: הזדמנות נהדרת של דרום קוריאה, שחטפה כדור בחצי של ניגריה, לי צ'ונג-יונג שלח כדור נהדר אל יאום קי-הון ברחבה מאחורי המגן שלו, אבל קי-הון שלח בעיטה אל הרשת החיצונית.

דקה 8: הלחץ נמצא עד כה ברגלי הקוריאנים, שממשיכים להתקרב לשערו של אניימה. הפעם הגיע תורו של קי סונג-יונג להתפנות, אבל הבעיטה שלו מ-18 מטרים הלכה מעל לשער.

דקה 12: שער! בניגוד מוחלט למהלך העניינים הניגרים עולים ליתרון! מהלך נהדר של צ'ידי אודיאה, שפרץ מהאגף הימני, ושלח כדור רוחב טוב אל הרחבה. אוצ'ה גבר על המגן שלו, ובנגיעה הכניע את השוער הדרום קוריאני, 0:1 לניגריה.

דקה 19: נראה שהשער המפתיע הימם מעט את הדרום קוריאנים, שמתקשים עתה לחבר מהלך התקפי מוצלח.

דקה 22: הניגרים קיבלו בעיטה חופשית מ-25 מטרים, אבל הבעיטה של אוצ'ה עברה את החומה והלכה מעל למסגרת.

דקה 24: מסירה טובה של פארק ג'י-סונג מוצאת את פארק צ'ו-יונג, שמנסה את כוחו בבעיטה שטוחה, אבל היא לא חזקה מספיק ואניימה קולט.

דקה 29: מהלך משונה כשאניימה יצא בצורה טיפשית אל כדור מחוץ לרחבה, ובמקום להרחיק את הכדור ניסה לתת לו לצאת, תוך שהוא חוסם את ג'-סונג. השופט לא התרשם והראה לאניימה את הצהוב.

דקה 36: כמה קרובים הניגרים ל-0:2! התקפה נהדרת הגיעה שוב לאוצ'ה, האיש העסוק על הדשא, וזה שלח טיל נהדר שהכניע את השוער אבל פגש את הקורה.

דקה 38: שער! דווקא כשהיה נדמה שהניגרים יכבשו שוב, הגיע השיוויון. סונג-יונג הרים כדור חופשי אל הרחבה, ההגנה הניגרית נרדמה ומאחור הגיע לי ג'ונג-סו שניסה לנגוח אבל הכדור פגע לו ברגל ונכנס מקרוב, 1:1.

דקה 42: עוד בעיטה חופשית של הדרום קוריאנים, הפעם יאום קי-הון שלח טיל מ-25 מטרים, אבל אניימה היה במקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מחצית שניה

דקה 46: יצאה לדרך המחצית השניה. האם הדרום קוריאנים יקחו צעד אחורה וישמרו על התיקו?

דקה 49: שער! לא, הם לא ישחקו על תיקו! עוד עבירה טיפשית של הניגרים מחוץ לרחבה העניקה בעיטה חופשית לדרום קוריאה. פארק צ'ו-יונג שלח כדור שעקף את החומה, אניימה קיפץ שמאלה ואז אל הכדור, אבל הקפיצה הראשונה הפקירה את הפינה הימנית, ובדיוק אליה הלך הכדור, 1:2 לדרום קוריאה.

דקה 58: איזו הזדמנות מפוספסת של ניגריה. הניגרים חטפו כדור והגיעו במצב של שניים על אחד, יעקובו פרץ אל הרחבה אבל היה כבד מאוד, וצ'ו יונג-היונג הגיע מאחור, חטף לו, והציל את נבחרתו משיוויון.

דקה 62: דרום קוריאה היתה קרובה לשלישי, כשמתפרצת נהדרת הגיעה אל צ'ו-יונג ברחבה, אבל הבעיטה שלו סחטה הדיפה מצויינת של אניימה.

דקה 66: גבירותיי ורבותיי, קבלו את אחת ההחמצות הגדולות בהיסטוריה, אם לא הגדולה שבהן. התקפה טובה של ניגריה יצרה כדור רוחב שמצאה את יעקובו, שלושה מטרים מול שער ריק. אלא שיעקובו איכשהו, בדרך בלתי הגיונית, הצליח לבעוט החוצה. לא ייאמן.

דקה 68: שער! נאם-איל שרק נכנס איבד כדור טיפשי ברחבה, ואז גלש לרגליו של צ'ינדו אובאסי, והכשיל אותו ברחבה. יעקובו, שרק עתה החמיץ, נשלח לכפר על מעשיו בפנדל, ושלח כדור חלש שמאלה, שהספיק כדי לקבוע 2:2.

דקה 76: ג'י-סונג הגיע אל הרחבה מאגף ימין, הטעה את המגן שלו כדי ליצור לעצמו מצב בעיטה, אבל מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 80: עוד החמצה מדהימה של ניגריה! מרטינס קיבל כדור מבריק מאובאסי אל תוך הרחבה, הגיע אחד על אחד מול השוער, אבל ניסה להקפיץ מעליו, והכדור הלך החוצה.

דקה 88: הדרום קוריאנים מחזיקים הרבה בכדור בחצי של ניגריה, אבל לא ממש מחפשים את השער.

דקה 89: אובינה הצליח לפנות לעצמו שטח בפינת הרחבה, ושיחרר בעיטה חדה, שלא הצליחה למצוא את המסגרת.

דקה 90+3: והנה שריקת הסיום! דרום קוריאה חוגגת עלייה נהדרת אל השלב הבא, שמגיעה בהחלט בצדק. ניגריה הולכת הביתה.

הרכב ניגריה: וינסנט אניימה, צ'ידי אודיאה, דני שיטו, ג'וזף יובו (אלדרסון אצ'יג'ילה, 46), ראביו אפולאבי, קאלו אוצ'ה, דיקסון אטוהו, איילה יוסוף, צ'ינדו אובאסי, אייגבני יעקובו (ויקטור אובינה, 70), נוואנקו קאנו (אובפמי מרטינס, 57).

הרכב דרום קוריאה: ג'ונג סונג-ריונג, צ'ה דו-רי, צ'ו יונג-היונג, לי ג'ונג-סו, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, קים ג'ונג-וו, קי סונג-יונג, לי צ'ונג-יונג, פארק צ'ו-יונג (קים דונג-ג'ין, 90), יאום קי-הון (קים נאם-איל, 64).

מאמן נבחרת ניגריה לארס לאגרבק. רויטרס
הולכים לארוז. קאנו ולאגרבק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully