וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה - דרום קוריאה: הכל או כלום

למרות שני ההפסדים, ניצחון על הקוריאנים (ג', 21:30, 1 ו-HD) יכול להעניק לנשרים מקום בשמינית, בעוד ליריבתם צפוי להספיק תיקו

הטורניר האיום ונורא של יבשת אפריקה יכול לספוג מחר (שלישי, 21:30, ערוץ 1 ו-HD) מהלומה נוספת עם הדחתה של נבחרת ניגריה. הנשרים הפסידו את שני משחקיהם הראשונים, אך עדיין יכולים להעפיל לשמינית הגמר. לשם כך הם צריכים לנצח באצטדיון בדרבן את דרום קוריאה לה שלוש נקודות, ולקוות לניצחון של ארגנטינה על יוון במשחק המקביל בפולוקוואנה.

"למרות ההפסדים, עדיין יש לנו סיכוי טוב להגיע לשמינית הגמר", טען ג'וזף יובו. "המשחק האחרון יספר את הכל". הניגרים כבר ראו עצמם בדרך לניצחון מול יוון, אבל הרחקה מטופשת של סאני קייטה במצב של 0:1 הרסה להם את התוכניות והובילה למהפך. ההתאחדות הניגרית העלתה את הבונוס לשחקנים ל-30 אלף דולרים עבור הגעה לשמינית הגמר, שתהיה השלישית בתולדות המדינה אחרי ההצלחות ב-94' ו-98'.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, צ'ידי אודיאה, דני שיטו, ג'וזף יובו, טאייה טאיוו, דיקסון אטוהו, הרונה לוקמן, צ'ינדו אובאסי, פיטר אודמווינגי, אייגבני יעקובו, אובפמי מרטינס.

הזדמנות של פעם בחיים

דרום קוריאה החלה נהדר את הטורניר עם 0:2 מרשים למדי על יוון, אלא שאז נתקלו פארק ג'י-סונג וחבריו בארגנטינה שהביסה אותם 1:4. דרום קוריאה נמצאת במצב טוב יותר מניגריה, כשהיא יודעת כי תיקו יבטיח לה את המקום השני, בהנחה שארגנטינה תעשה את העבודה מול היוונים.

"אמרתי לשחקנים שהגביע העולמי זו הזדמנות של פעם בחיים", גילה המאמן הוקריאני, הו ג'ונג-מו. "ננסה לשחק נורמלי, בלי להתמקד רק בהגנה או בהתקפה. ניגריה תתקוף מהרגע הראשון ואנחנו ננסה לעצור אותם ולפעול על פי התכנונים שלנו". דרום קוריאה הגיעה עד שלב חצי הגמר בהדרכתו של חוס הידינק במונדיאל הביתי ב-2002, ולדעת רבים העפלה לשמינית הגמר בדרום אפריקה תהיה הישג גדול לא פחות.

הרכב משוער: ג'ונג סונג-ריונג, צ'ה דו-רי, צ'ו יונג-היונג, לי יונג-סו, לי יונג-פיו, פארק ג'י-סונג, קים ג'ונג-וו, קי סונג-יונג, לי צ'ונג-יונג, פארק צ'ו-יונג, לי דונג-גוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully