וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביול: "הבנו שאין משחקים קלים במונדיאל"

בלם ספרד מתכונן להונדורס ומרוצה מכך שהסטירה הגיעה מוקדם. רואדה: "אם לא נאמין שאפשר לנצח, מה הטעם לשחק?"

אחרי הפסד מפתיע מאוד לשוויץ (1:0) במשחק הפתיחה שלהם במונדיאל, בנבחרת ספרד שוררת אווירה אופטימית לקראת המשחק מחר נגד הונדורס (שני, 21:30, ערוץ 2 וספורט5 HD). לאור העובדה שהנבחרת המרכז אמריקאית כשלה מלהרשים בהפסד שלה לצ'ילה, ניתן לומר שלאלופת אירופה בהחלט סיבות מוצדקות.

הבלם ראול אלביול סיפר על התחושות במחנה הנבחרת: "ההפסד לשוויץ עזר לנו להבין שאין משחקים קלים בגביע העולמי, שכל נבחרת בעולם יכולה להקשות עלייך. הפייבוריטיות לא מנצחת, אבל אם מסתכלים על העבר רואים לא פעם שהרבה נבחרות התחילו לא טוב והמשיכו לזכייה בגביע".

בינתיים בצד המקצועי המאמן ויסנטה דל בוסקה מתלבט לגבי המערך איתו יעלה והוא עשוי להרכיב את פרננדו טורס ולעבור מ-4:5:1 ל-4:4:2. "אנחנו צריכים לבנות את עצמנו מחדש ולהרוויח בחזרה את הביטחון שלנו. אנחנו מצפים למשחק סגור של הונדורס, אבל מצד שני בשלבים מסוימים הם יפתחו קצת את המשחק ואנחנו נהיה צריכים לנצל את הרגעים הללו".

מי שלא לגמרי מרוצה לקבל את ספרד אחרי הפסד הוא מאמן הונדורס, ריינאלדו רואדה הקולומביאני, שאת המשחק נגד צ'ילה ראה מהיציע בגלל הרחקה: "הפסדים יכולים לקרות. לספרד יש את הסגל הכי חזק בעולם, אבל אנחנו לא חוששים מאף שחקן. הם חזקים, אבל אם נעבוד ביחד נוכל להתגבר עליהם. אם לא נחשוב שאנחנו יכולים לנצח אין בכלל טעם לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully