וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה קילל את דומנק ונזרק מנבחרת צרפת

החלוץ נשלח הביתה אחרי שאמר למאמנו במחצית ההפסד למקסיקו: "לך תזדיין, בן זונה". אנלקה: "אלה לא המילים שלי"

כמעט יומיים חלפו מאז ההפסד המביך למקסיקו, אבל בצרפת עדיין מתקשים לעכל איך זה שחלפו כבר שניים מתוך שלושת משחקי הבתים בגביע העולמי, והנבחרת שלהם מדורגת במקום השלישי של בית א', עם נקודה אחת בלבד וסיכוי דל להעפיל לשמינית הגמר. התקשורת הצרפתית חבטה בריימונד דומנק והשחקנים אחרי ההפסד האחרון, אלא שהיום (שבת), מתברר כי גם האווירה בתוך הנבחרת עצמה רחוקה מלהיות מושלמת. רחוקה מאוד.

במחצית המשחק מול מקסיקו בחר ריימונד דומנק להחליף את ניקולא אנלקה באנדרה-פייר ג'יניאק. הבוקר מפרסם ה'לאקיפ' כי החילוף לא היה מקצועי בלבד, וחושף עימות כבד וקשה בין חלוץ צ'לסי והמאמן הלאומי. על פי שחקנים בנבחרת, המאמן הצרפתי ביקר את יכולת החלוץ, ואף איים להחליפו. התשובה של אנלקה, לפי ה'לאקיפ'? "לך להזדיין, חתיכת בן זונה".

"אוקיי, אתה בחוץ" השיב דומנק ההמום, והחליף את אנלקה בג'יניאק. אך פיצוץ העימות בתקשורת הצרפתית הבוקר בוודאי לא יעזור למורל הטריקולור. אנלקה לא ערך אימון היום עם שאר חבריו והוא צפוי לחזור בטיסה לצרפת כבר מחר, לאחר שראשי הנבחרת החליטו רשמית לסלקו מהסגל.

אנלקה, שעזב את המחנה הצרפתי, הגיב בביטול לפירסומים: "יש לי הרבה כבוד לצרפת ולכל חברי לקבוצה, אני מתעקש על זה. אני מעוניין להצהיר שהמילים שנכתבו בעיתונים ופורסמו בתקשורת לא היו המילים שלי. הייתה לי שיחה סוערת עם המאמן בחדר ההלבשה, לפני כל השחקנים והצוות המקצועי. זה לא היה צריך לצאת מחדר ההלבשה".

קפטן הנבחרת פטריס אברה היה קצת פחות דפילומטי מאנלקה: "יש בינינו בוגד", אמר מגן מנצ'סטר יונייטד בהתייחסו למי שהדליף את הידיעה לתקשורת, "זה הגיע ממישהו מתוך הקבוצה הזו, שרוצה לפגוע בנבחרת הצרפתית. הבעיה היא לא אנלקה, אלא העובדה שיש בוגד בינינו".

סגן נשיא ההתאחדות הצרפתית, כריסטיאן טיינטורייה, הבהיר עוד לפני ההחלטה הסופית כי דבריו החריפים של אנלקה עשויים להביא להדחתו מהנבחרת: "אם הוא אכן השתמש במילים האלה, אין לו מקום בגביע העולמי, ואני לא יודע מה הוא עשה על כר הדשא באימון אתמול. היו צריכים להעיף אותו, או שיתנצל. הוא לא יכול להתאמן עם החולצה של צרפת - זה לא נורמלי, אי אפשר לעשות דבר כזה".

על פי אותה כתבה נרחבת ב'לאקיפ' ביצע וויליאם גאלאס תנועה מגונה כלפי כתב של הטלוויזיה המקומית, ובטיסה חזרה למחנה הנבחרת, השחקנים לא דיברו אחד עם השני והעדיפו לשקוע איש איש במכשירו האלקטרוני שלו. כדי להעפיל לשמינית הגמר תהיה חייבת צרפת לנצח את דרום אפריקה במשחק האחרון של שלב הבתים, ולייחל להכרעה במפגש בין מקסיקו ואורגוואי. כפי שזה ניתן כרגע, מדובר בסיטואציה לא לגמרי ריאלית.

עדכון ראשון: 12:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully