וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "זה כנראה הלחץ"

מאמן אנגליה מצא תירוץ ליכולת של שחקניו. ווין רוני: "נחמד שהאוהדים שלך שורקים לך בוז". סעדאן: "ציפיתי מהם ליותר"

אחרי שפסטיבל רוברט גרין העסיק את כל אנגליה בימים האחרונים, נתנה הערב (שישי) נבחרת שלושת האריות סיבה קולקטיבית לאכזבה בממלכה, עם 0:0 איום מול אלג'יריה, שהוכיח לא הטעות של השוער מול האמריקאים הייתה הבעיה של הנבחרת של פאביו קאפלו. הפעם, עם דייויד ג'יימס בין הקורות ותקוות מחודשות להצגה שתחזיר את האמונה בנבחרת, התוצאה הייתה גרועה בהרבה.

האנגלים נראו אנמים וכבויים, חסרי מעוף ויצירתיות, ולא הצליחו להכניע את שועלי המדבר, שאספו נקודה ראשונה בטורניר ונראו במשך לא מעט דקות טובים יותר מיריביהם, שנלחצו עוד יותר ככל שהדקות נקפו ושריקות הבוז מאוהדיהם בקייפטאון הפכו לצורמות יותר ויותר. מעבר למבוכה הגדולה שגרמה התוצאה לכבוד האנגלי, נמצאת אחד הפייבוריטיות ערב המונדיאל בסכנת הדחה ממשית, כשכנראה שרק ניצחון על סלובניה המסוכנת ביום רביעי יעלה אותה לשמינית הגמר, אך גם מצב של תיקו עשוי לסדר לה את המקום בשלב הבא.

"זה כנראה הלחץ, כנראה", ניסה פאביו קאפלו להסביר מה קרה לנבחרתו. "איבדנו המון כדורים ולא הצלחנו לחבר מסירות קלות. אני לא אוהב לדבר על שחקנים, כי כשהקבוצה לא משחקת טוב שחקן אחד או שניים לא יכולים לעשות את ההבדל לבדם. אני חושב שהערב הנבחרת לא שיחקה עם הרוח שאני אוהב לראות. עכשיו יש לנו עוד משחק אחד בשלב הבתים, ואני מקווה שאחריו נהיה שמחים יותר. אולי אערוך שינויים בהרכב, ואנסה לעשות משהו שונה מול הסלובנים".

"אנחנו מאוכזבים מהיכולת שהצגנו, אנחנו צריכים יותר מזה", אמר הקפטן סטיבן ג'רארד. "אנחנו רוצים להישאר בטורניר עד השלבים האחרונים", הוסיף ג'רארד, והודה, "אנחנו לא היינו מספיק טובים בהתקפה. אין תירוצים, אנחנו יודעים מה אנחנו חייבים לעשות. אנחנו חייבים לנצח את סלובניה, ובשלב הזה עלינו לשלוט בלחץ שקיים. לא היינו מספיק אגרסיביים".

"זה נחמד לשמוע את האוהדים שורקים לך בוז", הוסיף בציניות ווין רוני, שכמו יתר חבריו שיחק רע והיה חסר מחץ. פול הווארד, כתב "גארדיאן" בדרום אפריקה טען כי "רוני משקף את היאוש שקיים בנבחרת אנגליה".

מהעבר השני חגגו האלג'יראים כמו אחרי ניצחון, כשחילצו נקודה ראשונה בטורניר, ששמרה גם על הסיכוי שלהם לתפוס בכל זאת את הכרטיס לשמינית הגמר עם ניצחון על ארצות הברית במחזור הסיום של בית ג'.

"זה הישג גדול בשבילנו, במיוחד אחרי שלא היינו טובים מול סלובניה במשחק הראשון", אמר המאמן רבאח סעדאן. "המצב בבית עדיין פתוח לגמרי, כל קבוצה יכולה להעפיל לשלב הבא כך שגם אנחנו מסוגלים לעשות את זה. אמרתי שנשתפר ככל שהזמן יחלוף וזה מה שקרה, ובמקביל אנחנו גם צוברים ביטחון וזה מאוד חשוב". לגבי יריבתו אמר סעדאן: "ציפיתי מאנגליה ליותר, אני לא יודע מה קרה להם, והמאמן שלהם יצטרך להסיק את המסקנות בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully