וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת הנוער גברה על רוסיה

18.6.2010 / 20:11

שחקניו של דני פרנקו הפתיעו את הרוסים הפייבוריטים במשחק ההכנה השני 75:83. נבחרת הקדטים הפסידה לנבחרת רוסיה

נבחרת הנוער של ישראל המתכוננת לאליפות אירופה לנוער דרג ב' ניצחה היום (שישי) את נבחרת רוסיה מדרג א' בתוצאה 75:83. שחקניו של דני פרנקו התגברו על ההפסד לרוסים מאמש, ויסיימו את משחקי ההכנה מול הרוסים מחר (17:00, זיסמן). למרות שהגיעו למשחק כאנדרדוג הוכיחו שחקני הנבחרת עליונות, עלו ליתרון 10:27 בסוף הרבע הראשון, וכבר הוליכו ב-28 הפרש במהלך הרבע השני. הרוסים חזרו למשחק במחצית השנייה אך שחקני הנבחרת ידעו לשמור על היתרון בדרך לניצחון 75:83.

קלעו לישראל: נועם ליש 21 (5-7 משלוש), בר טימור 14 (7 אס'), רם אליאספור 11 (5 ריב'), תומר בר-אבן 10, גיא לביא 9, ניב סולומון 6 (7 ריב'), עוז בלייזר 5 (5 ריב'), בר מאור 4, לירז אריאלי 3. מאמן הנבחרת דני פרנקו אמר לאחר המשחק: "אתמול היה משחק חד צדדי לטובת הרוסים. היום המגמה התהפכה אין ספק שבנבחרת הנוער יש את כל הסממנים של נבחרות ישראל. רואים שיש כאן קבוצה שומרת, קבוצה לוחצת. במשחק היום קלעו שחקני נבחרת הנוער באחוזים גבוהים משלוש. אני רואה את הנבחרת הזו בפעם הראשונה ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. בשני המשחקים שראיתי אצל הנוער והקדטים מדובר בשתי נבחרות שרואים שהן משחקות עם סגנון ואני מאמין שכשיש שיטה זה עובד לאורך זמן".

* נבחרת הקדטים של רובי בלינקו, הפסידה היום 70:66 לנבחרתה המקבילה של רוסיה, במסגרת שלושה משחקי אימון שמקיימות הנבחרות. ישראל גברה אמש על הרוסים בצורה מפתיעה, אך היום חזרו הרוסים הפייבוריטים לעצמם, שלטו לאורך רוב המשחק בדרך לניצחון. קלעו לישראל: איגור קולישוב 26, מקסים קיקוס 16, נאור שרון 8, רפאל יצחק 5, דניאל ששון ונועם לוי 4 כל אחד, אדר בן עליזה 3.

* במשחק נוסף שנערך היום גברה נבחרת העתודה של יעקב ג'ינו, המתכוננת לאליפות אירופה לנבחרות עתודה דרג ב' שתיערך בחודש יולי, על הנבחרת האולימפית של רוני בוסאני, שתשחק בשנה הבאה באוניברסיאדה. לאחר יתרון קטן ברבע הראשון לאולימפית, הפכו שחקני העתודה את המשחק, ושלטו בו ללא עוררין בדרך לניצחון מרשים 68:86. בלטו בשורות העתודה: טל קרפלס 14, ג'ק כהן 12. בלט באולימפית: רביב פיטשון 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully