וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנה - אוסטרליה: הקרב על העתיד

הכוכבים השחורים חייבים ניצחון על הסוקרוז, שיילחמו על חייהם בטורניר. שני בלמי גאנה ייעדרו (ש', 17:00, ערוץ 1 ו-HD)

הפסדה של גרמניה לסרביה הפיח תקוות בלב גאנה. הכוכבים השחורים, שניצחו במחזור הפתיחה של הטורניר את סרביה, יודעים כי ניצחון על אוסטרליה יעלה אותם למקום הראשון בבית ד' (יום שבת, 17:00, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD), ויעניק להם סיכוי משמעותי לשחק בשמינית הגמר.

אחרי הניצחון של גאנה על סרביה הייתה חגיגה במחנה האפריקאי, ולאחר יממה של רוממות רוח, המאמן הסרבי מילובן ראייבץ' הוריד את השחקנים לקרקע וחידש את האימונים. ראייבץ' יודע שלנבחרתו סיכוי מצוין להשוות את שיאן של קמרון מ-1990 וסנגל מ-2002 ולהגיע לרבע הגמר. על יותר מזה הגנאים לא חולמים, לפחות לפי שעה. כדי להשמיך את מסע הקסם גאנה תצטרך לחלוף על פני יריבה קשה, אוסטרליה, שתילחם על שארית כבודה לאחר שהובסה על ידי גרמניה.

"זה הסיכוי האחרון של אוסטרליה", אמר ראייבץ', "זאת יריבה תחרותית ואני בטוח שהם יילחמו. היכולת שהם הציגו מול גרמניה זאת לא היכולת האמיתית שלהם". ראייבץ' לא מתכוון לשנות את ההרכב שפתח מול סרביה, אולם יתכן שישלב את הקשר סולי מונטארי. "סולי החלים מפציעה, אבל אנחנו לא רוצים לסכן אותו יותר מדי", אמר ראייבץ', "סולי שחקן איכותי ויעזור לקבוצה כשיבוא הזמן".

"יש לנו סיכוי מצוין, אנחנו בעמדה טובה ואנחנו מתרגשים לקראת המשחק", אמר קפטן גאנה סטפן אפייה. גאנה נחשבת לסוג של פייבוריטית במשחק, ועתה עליה להראות שהיא אינה מועדת כשהסיכויים לצדה. "אנחנו מכבדים את אוסטרליה, היא נבחרת טובה, נצטרך להיות בשיאנו". באיצטדיון בעיר וסטנבורג, גאנה השאפתנית תנסה להוכיח שהיא יכולה להיות האפריקאית המובילה בטורניר שנערך על אדמת אפריקה.

הרכב משוער נבחרת גאנה: ריצ'רד קינגסון, ג'ון פיינטסיל, לי אדי, ג'ונתן מנסה, האנס סרפיי, אנתוני ענאן, קווין פרינס בואטנג, קוג'ו אסמואה, אנדרה איוו, אסמואה גיאן, פרינס טאגו.

ורביק: "הכל יכול לקרות"

התבוסה לגרמניה (4:0) פירקה את נבחרת אוסטרליה, ולא מעט חילופי האשמות נשמעו במחנה האוזי'ס, אבל לאחר שנרגעו הרוחות, הם יודעים שניצחון יכול להשאיר להם סיכוי מצוין להעפיל לשמינית הגמר. המאמן ההולנדי פים ורביק נאלץ לשקם את המורל בקרב שחקניו, ולהתמודד עם ביקורת שפורסמה בתקשורת וכן בהאשמות שהטיחו כלפיו חלק משחקניו בעילום שם.

ללא טים קייהיל, שהורחק במשחק נגד גרמניה, ורביק מתכנן מהפכה בהתקפה. ההולנדי צפוי לפתוח עם החלוץ הארי קיוול, שהחלים מפציעה, לצד ג'וש קנדי, ולהרכיב את מארק ברשיאנו בקישור. במונדיאל 2006 אוסטרליה הגיעה לחצי הגמר, וברור לסוקרוז שניצחון על גאנה יוציא את נבחרתם ממשבר ויהפוך את הבית לשוויוני ופתוח לחלוטין אחרי הניצחון של סרביה על גרמניה. "לא שיחקנו טוב נגד גרמניה, אבל יש שני משחקים והכל יכול לקרות", אמר ורביק, "כולנו מאוכזבים מהתבוסה לגרמניה, אבל אנחנו גברים וספגנו את זה. ניצחון יהפוך הכל".

הרכב משוער נבחרת אוסטרליה: מארק שוורצר, לוק ווילקשייר, קרייג מור, לוקאס ניל, סקוט צ'יפרפילד, ברט אמרטון, מארק ברשיאנו (קארל ואלרי), ג'ייסון קולינה, ריצ'רד גרסיה, הארי קיוול, ג'וש קנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully