וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל: צ'ילה ניצחה את הונדורס 0:1

נבחרת צ'ילה שלטה והחמיצה מול הונדורס, אבל שער של ז'אן בוסג'ור בדקה ה-34 העניק לה 0:1 וניצחון ראשון במונדיאל מזה 48 שנים

מרסלו ביילסה לא מכיר היטב את המילה "הגנה". כך קיבלנו היום (שני) סופסוף עוד נבחרת שהגיעה למונדיאל בדרום אפריקה כדי לתקוף ולכבוש, ולא רק על מנת לא לספוג, כמו מירב הנבחרות בהן חזינו בימים הראשונים של הטורניר. צ'ילה ניצחה היום רק 0:1 את הונדורס, אבל לפרקים ארוכים הציגה כדורגל תוסס ומרענן - אולי כסימן לכדורגל טוב יותר מזה שראינו בחמשת הימים הראשונים.

ביילסה חסר היום את הסקורר המצטיין שלה, הומברטו סואזו הפצוע, ובמקום להכניס חלוץ במקומו, הציב בהרכב של חורחה ואלדיביה ויצר רביעייה קדמית של שחקנים סופר יצירתיים, אבל ללא חלוץ רחבה. המאמן הארגנטינאי ידע היטב שבכל חמשת הפעמים בהן הרכיב את ואלדיביה ביחד עם אלכסיס סאנצ'ז, הוא הפסיד, אבל בכל זאת העדיף עוד שחקן יצירתי וטכני. התוצאה הייתה שלפחות הפעם השניים הללו היו המצטיינים של צ'ילה במשחק וגרמו לכאבי ראש בלתי נגמרים להגנה של הונדורס.

בהונדורס ידעו שהם מגיעים למשחק מול נבחרת עם הרבה כישרון בחלק הקדמי, התמקדו במגננה עם שבעה ושמונה שחקנים וניסיונות יציאה למתפרצות. צ'ילה שלטה במשחק לחלוטין, אבל במשך 34 דקות הצליחה הנבחרת החלשה ממרכז אמריקה לשמור על רשת נקייה. מסירת עומק מוצלחת אחת הייתה מה שהלה-רוחה הייתה צריכה כדי לפרוץ את המערך ואחת כזו, של ואלדיביה, סידרה למאוריסיו איסלה בישול לז'אן בוסג'ור, במה שבדיעבד הפך לשער הניצחון.

הונדורס ניסתה לשנות כיוון בתחילת המחצית השנייה ויזמה במשך 10 דקות, אבל לאחר מכן התקשתה להתמודד עם צ'ילה העדיפה, שפתחה טיילת ברחבה של יריבתה, אבל החמיצה פעם אחר פעם כתוצאה מחוסר ריכוז. למזלה הונדורס הייתה חלשה מדי מכדי לכבוש שער שוויון והצ'יליאנים השיגו ניצחון ראשון במונדיאל מאז 1962. שלוש נקודות חשובות לביילסה ולשחקנים שלו.

שחקני נבחרת הונדורס מקיפים את אלכסיס סאנצ'ז שחקן נבחרת צ'ילה. Streeter Lecka, GettyImages
עשה שמות בהגנה של הונדורס. סאנצ'ז/GettyImages, Streeter Lecka

מחצית ראשונה

דקה 2: מתיאס פרננדז לקח בעיטה חופשית מ-25 מטרים, הכדור חלף מעט מעל המשקוף ופגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 9: ארתורו וידאל בעט מ-40 מטרים בצורה מפתיעה, הכדור עשה דרכו למרכז השער, ויאדארס השמיט, אבל קלט מיד.

דקה 17: בעיטה ראשונה של הונדורס לכיוון השער. פונסה יצא לא טוב לכיוון פאבון ומעד, החלוץ הוותיק בעט שטוח וחלש החוצה.

דקה 25: פרננדז הגביה קרן טובה, וידאל מצא את עצמו חופשי כשמונה מטרים מהשער, אבל נגח ממצב נוח מעל המשקוף.

דקה 34: גול! ואלדיביה פיצח את הצפיפות ההגנתית של היריבה עם מסירת עומק נפלאה לאיסלה, זה שלח כדור רוחב מימין לכיוון רחבת החמש וז'אן בוסג'ור דחק מקרוב. 0:1 מוצדק לצ'ילה.

דקה 45+1: נונייז בעט כדור חופשי מדויק מכ-23 מטרים, בראבו התרומם והדף לקרן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מחצית שנייה

דקה 54: הצ'יליאנים הורידו מעט את הרגל מהדוושה, אבל מנסים לעקוץ בהתקפות מעבר מהירות אחרי שהונדורס סופסוף התחילה לצאת קדימה.

דקה 62: ואלדיביה שלח לסאנצ'ז כדור עומק, החלוץ נכנס לרחבה ובעט שטוח לכיוון הפינה הפנויה של ויאדארס, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 64: השליטה שוב בלעדית של צ'ילה. וידאל נגח לרוחב השער אחרי כדור חופשי, הכדור הגיע לפונסה שנגח מתוך רחבת החמש תוך כדי זינוק, אבל ויאדארס בלם. החמצה גדולה של הלה-רוחה.

דקה 76: צ'ילה שולטת במשחק, מניעה כדור מצוין ומטיילת ברחבה של הונדורס, אבל לא מצליחה לכבוש. האם היא תשלם על כך מאוחר יותר?

דקה 81: ביילסה הכניס את הבלם קונטרראס במקום המגן התוקף וידאל. צ'ילה עוברת למצב של שמירה על היתרון.

דקה 90+3: השופט שורק לסיום. צ'ילה ניצחה בצדק, ניצחון ראשון במונדיאל מאז זה הביתי ב-1962, אבל הלה-רוחה לא הייתה מספיק תכליתית בתוך הרחבה ולקראת שוויץ וספרד תהיה חייבת להשתפר כשהיא בתוך הרחבה. הונדורס תפתיע בגדול אם תשיג נקודה בהמשך.

צ'ילה: קלאודיו בראבו, ארתורו וידאל (פאבלו קונטרראס, 81), ואלדו פונסה, מאוריסיו איסלה, גארי מדל, רודריגו מיאר (גונזאלו חרה, 52), קרלוס קרמונה, מתיאס פרננדז, חורחה ואלדיביה (מארק גונזאלס, 87), ז'אן בוסג'ור, אלכסיס סאנצ'ז.

הונדורס: נואל ויאדארס, סרחיו מנדוסה, אוסמן צ'אבס, מיינור פיגרואה, אמיליו איסאגירה, רמון נונייז (וולטר מרטינז, 78), ווילסון פלאסיוס, אמאדו גווארה (הנדרי תומאס, 65), אדגר אלברז, רוג'ר אספינוזה, קרלוס פאבון (ג'ורג'י וולקאם, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully