וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורן: "ידענו שלשוערים אין ביטחון בגלל הכדור"

רוברט קורן, שכבש את שער הניצחון של סלובניה מול אלג'יריה, מסביר: "קשה לשלוט על הכדור, החלטנו לבעוט כמה שיותר לשער"

סלובניה ואלג'יריה סיפקו היום (ראשון) את המשחק החלש ביותר עד עתה במונדיאל, וחובבי הכדורגל המודאגים, שכבר הרגישו עוד 0:0 מאכזב, התנחמו בסופו של דבר בשער סלובני שהעניק לנבחרת האירופית ניצחון 0:1 קטן אחרי טעות קשה של השוער האלג'יראי. עד עכשיו הובקעו שמונה שערים בלבד בשישה משחקים בטורניר, ולמרות שהשוער פאוזי שאושי (כמו גם רוברט גרין) יצטרף לתלונות על הכדור של פיפ"א - אנחנו לא נתלונן על הכדור שמפריע לשוערים.

"עכשיו זה הולך להיות הרבה יותר קשה עבורנו", יודע מאמן נבחרת אלג'יריה רבאח סעדאן, שיודע שלנבחרתו החלשה מצפים משחקים מול אנגליה וארה"ב, "ההזדמנות הכי נוחה לנו לנקודות הייתה היום מול סלובניה, אבל פספסנו את ההזדמנות הזאת".

שתי טעויות הכריעו את המשחק: לא רק השגיאה של השוער שאושי, גם ההרחקה המיותרת של עבדלקאדר גזל, שספג אדום אחרי 15 דקות בלבד על המגרש, פגעה באלג'יראים. "כדורגל הוא משחק של טעויות, ואני לא רוצה להאשים אף אחד", אמר המאמן סעדאן, והתייחס לסוגיית הכדור המסעירה: "במקרה של השער, אני חושב שזה לא רק העניין של הכדור, השער נספג בשילוב של הכדור והמשטח. קשה היה לשלוט על הכדור, במיוחד במסירות, והשחקנים נאלצו להיות זהירים".

לגבי העתיד של שאושי בטורניר אמר סעדאן: "הוא עדיין השוער הכי טוב שלנו. הוא התנצל על השער בפני שחקני הנבחרת, דברים כאלה קורים. אין צורך לחזור לזה שוב ושוב".

קק: "נשתה כמה דרינקים"

המאמן הסלובני מתיאז' קק אמר אחרי הניצחון שנבחרתו כבר חושבת על המשחק הבא, מול ארה"ב. "עכשיו אנחנו כבר בדרך ליוהאנסבורג", אמר קק, "נשתה כמה דרינקים, ניקל לנו קצת זמן לנוח, ונתחיל להתכונן למשחק הבא. שיחקנו כקבוצה, וחיכינו להזדמנות שלנו".

גם כובש השער קורן יודע שלנבחרתו היה הרבה מזל. "בסוף היה לנו מזל שהכדור מצא את הדרך לרשת", אמר קורן, "כולנו יודעים שלשוערים אין הרבה ביטחון עם הכדור הזה, כי קשה מאוד לשלוט עליו, אז החלטנו לבעוט כמה שיותר לשער, ואנחנו מאוד מרוצים שאחד מהם הצליח להיכנס".

קק סיכם ואמר כי "טעות אחת נתנה לנו את הניצחון, אבל לאלג'יריה היה מזל רע. הם יכולים לשחק הרבה יותר טוב, ואני מקווה שבמשחק הבא הם ינצחו את אנגליה ויעזרו לנו לעלות לשלב הבא. זה היה ניצחון מנטלי. מאוד רצינו לנצח, ואני מאמין שהניצחון הזה יעניק לנו הרבה ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully