וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלג'יריה - סלובניה: הסיכוי להפתיע מתחיל מכאן

שתי הנבחרות, הנפגשות ביניהן לראשונה, שואפות לניצחון ומאמינות כי ביכולתן לעלות מבית ג' (א', 14:30, ערוץ 1 ו-HD)

אחרי משחקי הפלייאוף הסוערים עם מצרים, אלג'יריה, הנציגה היחידה של העולם הערבי, רשמה העפלה למונדיאל השלישי בתולדותיה. האלג'יראים מעולם לא עברו את שלב הבתים, ואם ברצונם להשאיר לעצמם סיכוי כלשהו, הם חייבים לנצח את סלובניה (א', 14:30, ערוץ 1 ו-HD). רגע לפני משחק הפתיחה החליט מאמן אלג'יריה רבאח סעדאן, המאמן האפריקאי היחיד במונדיאל, להדיח מההרכב את הקפטן שלו יאזיד מנסורי, ולהרכיב במקומו את הקשר חסן יבדה, כשאת סרט הקפטן יענוד המגן אנטר יחיה.

"זה תמיד קשה להסביר לשחקן למה הוא לא משחק", אמר המאמן סעדאן, "אבל חייבים לעשות את זה אפילו שזה כואב". 24 שנה אחרי ההופעה האחרונה שלה במקסיקו 1986, אלג'יריה מקווה לרשום ניצחון על סלובניה, במפגש הראשון אי פעם בין השתיים. שועלי המדבר רשמו את ניצחונם היחיד במשחקם הראשון אי פעם במונדיאל 1982, כשניצחו 1:2 את מערב-גרמניה, ובנבחרת רוצים לשחזר את ההישג ההוא. אלג'יריה, שמניעה כדור בסבלנות ומשחק בצורה נסוגה, לא מקלה ראש ביריבתה. "המטרה שלנו ברורה, אנחנו חייבים לייצג את אלג'יריה בכבוד, לייצג בכבוד את ארצות המגרב ואת הכדורגל הערבי", אמר סעדאן, "אין לנו מה להפסיד, אנחנו יכולים רק להרוויח. בכל משחק בשלב הבתים נראה מה הרמה שלנו ומה למדנו. הנבחרת הנוכחית עוברת שינוי, והיא תהיה טובה יותר בעוד ארבע שנים".

הרכב משוער נבחרת אלג'יריה: לונס גאואווי; רפיק חאליש, מאג'יד בוגרה, אנטר יחיה, חסן יבדה; ג'אמל מסבאח, ריאד בודבוז, מדהי לאסן, קרים זיאני; קרים מאטמור, רפיק ג'בור.

סלובניה: קק מתלבט לגבי חוד ההתקפה

שריקת הפתיחה מול אלג'יריה תוציא לדרך את המונדיאל השני בתולדות נבחרת סלובניה, שחלפה בצורה מרשימה על פני רוסיה במשחקי הפלייאוף. המונדיאל הקודם של סלובניה, ב-2002, הסתיים בשלושה הפסדים ו-0 נקודות, ועתה הסלובנים הצנועים מאמינים כי יש ביכולתם להציג יכולת גבוהה יותר. מאמן סלובניה מתיאז' קק מתלבט עם מי לפתוח בחוד, זלטקו דדיץ' או זלאטן ליוביאנקיץ', כשהראשון כבש את השער שהעלה את הנבחרת למונדיאל, ואילו השני הציג לאחרונה יכולת מרשימה.

"כולנו עובדים קשה כדי להיות מוכנים למשחק", אמר דדיץ', "אנחנו מתכוננים ביותר יסודיות ממה שהתכוננו לרוסיה, ולכן אני חושב שגם נהיה יותר טובים". קשר סלובניה נייץ פצ'ניק יודע שנגד אנגליה וארצות הברית יהיה קשה, אבל אם נבחרתו תיקח שלוש נקודות במשחק הזה, היא תשאיר לעצמה סיכוי לא רע להמשך. "נעבור את הגשר הזה כשנגיע אליו, נהיה מאוד שמחים אם נעלה מהמקום השני, כי אנגליה די פייבוריטית".

הרכב משוער נבחרת סלובניה: סמיר הנדאנוביץ'; מישו ברקו, בושטיאן ססאר, מרקו שולר, בויאן יוקיץ'; אנדרז' קירם, אלכסנדר רדוסאבלייביץ', רוברט קורן, ואלטר בירסה; מיליבוייה נובאקוביץ', זלטקו דדיץ' (זלאטן ליוביאנקיץ')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully