וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון - דרום קוריאה: לגנוב נקודות ראשונות

כספם של 3 שחקנים מנבחרת הבלקן נשדד, אך זה לא יעצור אותם מול האסייאתים שמאמינים בהעפלה (ש', 14:30, 1 ו-HD)

יממה לאחר פתיחת המונדיאל בדרום אפריקה ייפתח בית ב' עם משחק שיפגיש את יוון ודרום קוריאה (יום שבת, 14:30, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD) בנלסון מנדלה ביי, פורט אליזבת'. אגב, פורט אליזבת' זהו מקום הולדתו של הנשיא המיתולוגי של דרום אפריקה, נלסון מנדלה. מייקל הסטר מניו זילנד ישפוט את המשחק.

שתי הנבחרות שמשלימות את הבית ותתמודדנה ביניהן מאוחר יותר הן ארגנטינה וניגריה. במידה שהאלביסלסטה יתפסו את המקום הראשון, כל התמודדות בין שלוש הנבחרות יכולה להיות לפיכך מכריעה מאוד. שתי הנבחרות ערכו אימון בודד במגרש בו ישחקו, המכיל 45 אלף צופים, ושהכינוי שלו הוא 'חמנייה'.

יוון ממשיכה להתרפק עדיין אל העבר ועל הזכייה הסנסציונית שלה ב-2004 באליפות אירופה. היוונים לא עלו למונדיאל 2006, שנתיים לאחר מכן, אבל הצליחו להגיע לדרום אפריקה, לאחר שעברו בפלייאוף האירופי את אוקראינה. לעומת דרום קוריאה, זהו גביע העולם השני בלבד של הנבחרת ממדינת האלים, הראשונה הייתה ב-1994.

מאמן יוון אוטו רהאגל, שמחזיק במשרתו כבר תשע שנים מאז 2001, ייחסר במשחק את הבלם ונגליס מוראס, למרות שזה החלים מהפציעה שפקדה אותו. "אני לא רוצה לסכן את עצמי בגלל הפציעה", אמר מוראס. "אני רוצה להיות כשיר למשחק נגד ניגריה".

אם לא די בכך, הרי שכספם (1,600 יורו) של שלושה משחקני הנבחרת נגנב מחדרי השינה במלון בו הם מתאכסנים בדרבן.

הרכב משוער נבחרת יוון: אלכסנדרוס צורבאס, יורקאס סייטארידיס, סוקרטיס פפאסטאטופולוס, סוטיריוס קירגיאקוס, ניקוס ספירופולוס, גיורגוס קראגוניס, קוסטאס קצוראניס, ואסיליס טורוסידיס, גאורגיוס סמאראס, דימיטריס סלפינגידיס, אנגלוס חריסטאס.

ג'ונג-מו: "בית לא קל, אבל אפשר לעבור שלב"

דרום קוריאה עדיין זוכרת קצת את ההפתעה הגדולה שהיא סיפקה במונדיאל אותו אירחה ב-2002 ביחד עם יפן כאשר הגיעה עד חצי הגמר, שם נעצרה על ידי הפיינליסטית גרמניה. זהו המונדיאל השביעי ברציפות והשמיני בסך הכל של דרום קוריאה.

הו ג'ונג-מו, מאמן הנבחרת הדרום קוריאנית, הוא המאמן המקומי הראשון שמאמן את הנבחרת מאז 1998. ג'ונג-מו מאמין כי ששת השחקנים בעלי ניסיון אירופי יתנו את הטון. "הניסיון של השחקנים האלו יעזור לשחקנים הצעירים", אמר ג'ונג-מו, "להיות יותר בטוחים בעצמם בגביע העולם. זה לא בית קל, אנחנו חייבים להילחם, אבל אני בהחלט חושב שיש לנו סיכוי לעבור את שלב הבתים".

הרכב משוער נבחרת דרום קוריאה: קים יונג-קוואנג, קים דונג-ג'ין, צ'ו יונג-היונג, לי יונג-פיו, קים היונג-איל, פארק ג'י-סונג, לי צ'ונג-יונג, קים ג'ונג-וו, קים בו-קיונג, יאום קי-הון, האן ג'ונג-הוואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully