וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן ארה"ב: "צריך להוציא את ווין רוני מהכלים"

מגן ארה"ב ג'יי דמריט מציג את הטקטיקה מול חלוץ אנגליה, אך יודע ש"זה לא יהיה פשוט", ומוסיף: "נשמח לדכדך את האנגלים"

חובבי הכדורגל מצפים בקוצר רוח למשחק הפתיחה של המונדיאל, בין דרום אפריקה למקסיקו, אבל אולי שכחתם שמאז מתחיל לנו מבול של משחקים מטורפים, וכבר בשבת, בשעה 21:30 בערב, ייפגשו אנגליה וארה"ב (אגב, ב-17:00 באותו יום ישחקו ניגריה וארגנטינה, סתם תזכורת).

בכל אופן, הנבחרת האמריקאית כבר יודעת כל פרט על יריבתם האנגלית, ומגן ארה"ב, ג'יי דמריט, טוען כי קבוצתו עלולה להתגרות בווין רוני על מנת להוציא אותו מכליו. דמריט, שחקן ווטפורד, יודע שזה לא יהיה קל. "איך לעצור אותו? כן, זו שאלה טובה", אומר המגן, "הייתה לי את הזכות לשחק מול רוני כמה פעמים בקריירה שלי, וכולנו יודעים שמדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה. ההכנות לקראת המפגש מולו יהיו רציניות מאוד".

בהמשך חושף דמריט את הטקטיקה. "הקבוצה יודעת שצריך קצת להטריף את רוני, זה די ברור", מספר המגן, "אבל אני חושב שהוא כבר למד להסתדר עם דברים כאלה לאורך השנים, כי אנשים כבר אומרים בגלוי שזו הדרך להשפיע עליו. אני לא חושב שזה פשוט לעצבן את רוני כמו שאנשים חושבים".

האמריקאים לא מתכוונים להרים ידיים, על אף שהם מודעים ליחסי הכוחות. "נצטרך להתגונן לעתים עם כל 11 השחקנים כדי להקשות עליהם ככל שניתן", אומר דמריט, "אין לנו אשליות וברור לנו שמדובר במשימה קשה, אבל זה לא פוגם בביטחון שלנו. אנחנו מכבדים את נגליה, אך נשמח לדכדך את רוחם. אין טעם להגיע למונדיאל בלי גישה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully