וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פיני גרשון בדרך החוצה ממכבי תל אביב

המאמן עזב את הפגישה עם הנהלת מכבי ת"א אחרי שנדרש לחתום על קוד אתי. המועמדים להחליפו: דרוקר ובלאט

יותם רונן

צילום וידאו: עוז מירון, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

שבוע וחצי עבר מאז שהודחה מתואר האליפות שלה על ידי הפועל גלבועגליל עליון, ובמכבי תל אביב קיימת אי בהירות לגבי עמדת המאמן. אחרי שבשבוע שעבר נפגשה הנהלת הקבוצה, הערב (ראשון) נערכה פגישה נוספת במשרדו של יו"ר המועדון, שמעון מזרחי בין הנהלת הקבוצה, למאמן, פיני גרשון, שהסתיימה באופן דרמטי. ההנהלה הציגה בפני גרשון קוד האתי, לצידן של דרישות נוספות, עליהן נתבקש גרשון לחתום. המאמן סירב, ועזב את הישיבה.

לאחר שעות ארוכות של דיונים, החליטו חברי ההנהלה להמשיך את הדיונים מחר, אז גם יתקבלו ההחלטות. יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי אמר בסיום הפגישות: "אנחנו ממשיכים בדיונים שלנו מחר, ולפני זה לא יוחלט כלום". מזרחי נשאל האם גרשון בדרכו החוצה מהמועדון, אבל חזר ואמר: "עוד לא התקבלה החלטה. מחר גם התקשורת וגם האוהדים יידעו מה קורה". אלא שנכון לכרגע, מסתמן שדרכו של גרשון במכבי תל אביב קרובה לסיום, והוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון, במידה ולא יתיישר לדרישות ההנהלה. למרות ההערכות, עדיין נותר פתח לשינוי במידה וגרשון יסכים לבסוף לתנאים, ויחתום על הדברים.

גרשון הגיע למשרדו של מזרחי, נכנס במהירות לחניה והתחמק מכלי התקשורת הרבים שהמתינו במקום. ייתכן שבפגישה זו, בה נוכחים גם שניים מהבעלים הנוספים, דייויד פדרמן ושי רקנאטי, יתבהרו הרבה דברים, וכי חוסר הוודאות שאופף כרגע את סוגיית המאמן ייעלם, דבר שיוכל לעזור למכבי להתחיל בהכנות שלה לעונה הבאה. לאחר יותר משעה יצא גרשון מהפגישה ועזב מבלי לדבר עם התקשורת. מיד לאחר צאתו הגיע אודי רקנאטי, אחד מהבעלים של המועדון, והצטרף לדיונים במשרד.

מעמדו של גרשון התערער לקראת סיום העונה נוכח מספר מקרים, בראשם ההתנהלות מול אריק אלפסי, מאמנה של ברק נתניה, אחרי חצי גמר הפיינל פור. כמו כן, הסיבה לכך שגם חוזה של מיליון דולר לשנה לא מבטיח לגרשון עבודה בשנה הבאה היא כמובן אובדן האליפות. אותו חוזה, אגב, הוא כנראה גם הסיבה לכך שגרשון עדיין מחזיק במשרה.

במידה וגרשון יעזוב את המועדון הצהוב מספר שמות עלו לדיון. הראשון הוא עוזר המאמן בשנה האחרונה, שרון דרוקר, שכבר נפגש עם הנהלת הקבוצה במהלך השבוע האחרון. דרוקר וגרשון סבלו ממערכת יחסים עכורה, ואם אחד מן השניים יישאר במערכת, השני יעזוב.

שני המועמדים הנוספים הם אקסים של מכבי תל אביב. הראשון הוא דיוויד בלאט, שאימן בעונה האחרונה את אריס סלוניקי היוונית. גם שמו של האיש שנטל ממכבי את תואר האליפות, עודד קטש, נכנס לרשימה, למרות שנראה שסיכוייו לקבל הצעה לחזור למכבי כבר בעונה הקרובה מסתמנים כנמוכים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully