וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: ישראל הצעירה הפסידה 1:0 לשבדיה

השבדים הציגו משחק אחראי ונהנו משער של אבדיץ' (58), שמרחיק מאוד את מוטי איוניר ושחקניו מיורו 2011. צפו בתקציר

תאגיד כאן

תקציר המשחק באדיבות הערוץ הראשון
http://www.iba.org.il/

נבחרת ישראל הצעירה הגיעה הערב (שישי) לרגע האמת שלה כאשר אירחה באצטדיון בנס ציונה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011 את נבחרת שבדיה, כשהיא ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי סביר להגיע ליורו 2011. אלא שהנבחרת כשלה כשנוצחה 1:0 על ידי הנבחרת הסקנדינבית, משער נגיחה של דני אבדיץ' (58), והחלום לשחזר את העלייה ליורו 2007 נראה כרגע רחוק מתמיד.

שחקני נבחרת שבדיה הצעירה. ברני ארדוב
חגגו על חשבון הצעירים של ישראל. נבחרת שבדיה הצעירה/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הגיעה דרוכה ומוכנה למשחק אולי הכי חשוב שלה בקמפיין. לאחר פתיחה לא טובה, כאשר השבדים היו אלו ששלטו במרכז השדה והגיעו למספר מצבים, בן סהר בעיקר וחבריו בכחול-לבן העבירו את השליטה לידיהם. הנבחרת הגיעה למספר מצבים טובים מאוד לכיבוש, הטוב ביותר שבהם היה של סהר בדקה ה-34 כשהכדור שלו הלך לקורת השער השבדי. אלא שישראל לא הצליחה לתרגם את היתרון שלה בשדה ליתרון על הלוח, גם במחצית השנייה, ואז, כמו שתמיד למדנו, מי שלא כובש - סופג. הגבהה פשוטה לרחבת ישראל, סגירה ושמירה לא נכונה, ואבדיץ' היה במקום כדי לעשות 0:1 קליל.

נבחרת שבדיה ידעה שניצחון יציב אותה בעמדת מצוינת זינוק ליורו 2011. משט המחאה בתחילת השבוע גרם להם לתהות האם בטוח לשחק בישראל, ובקשתם לבדוק זאת עוררה הדים. בסופו של דבר, הם נחתו בישראל, ואחרי שחלקו מחמאות לשחקנים הישראלים, הראו עד כמה הם בלתי שבירים, מבחינה מנטלית בעיקר. הם שיחקו זהיר, בטוח ורגוע, לא נלחצו מהשליטה של ישראל, ועקצו בזמן הנכון.

המצב בבית 6 של מוקדמות היורו לנבחרות צעירות נראה מאוד לא מזהיר מבחינת נבחרת ישראל. מתוך 10 בתי המוקדמות תעלנה 10 הראשונות וארבע הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מהמקום השני למשחקי ההצלבה, משם תעפילנה שבע נבחרות ליורו, נוסף על הנבחרת המארחת. אחרי שישה משחקים ישראל עם 10 נקודות והיא מפגרת בשלוש נקודות אחרי מונטנגרו השנייה, ושבדיה (לה משחק חסר), שהעפילה למקום הראשון בבית. המקום הראשון נראה די חסר סיכוי, כך שישראל תצטרך הרבה מזל כדי לעשות זאת שוב מהמקום השני. הנבחרת תצא למשחק חוץ בשבדיה (3 בספטמבר), כשהמשחק האחרון שלה יהיה נגד מונטנגרו בבית (7 לספטמבר). שני ניצחונות יוכלו להציב אותה בעמדה טובה, אבל כפי שהיא נראתה במשחק הזה, קשה לראות את זה קורה.

מוטי איוניר יעזוב בסיום הקמפיין את הנבחרת, והוא כל כך רצה לסיים את הקדנציה שלו עם טעם מתוק בפה, אלא שכנראה זה לא יקרה. עוד טעם לפגם היה בארגון המשחק, כאשר ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהכניסה למשחק תהיה חופשית. היא אולי רק לא שיערה שאחוזי התמיכה יהיו כה רבים, וכך כ-1,500 אוהדים נשארו מחוץ לאצטדיון ופרשו הביתה, אחרי ש-3,000 הראשונים הקדימו אותם וראו את המשחק. לא בטוח שהם אלו שנהנו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מחצית ראשונה

דקה 7 - ביירמי קיבל כדור מצוין בתוך הרחבה ובעט בסיבוב משבעה מטרים אלכסונית לשער, הרוש ניפק הצלה ראשונה נהדרת.

דקה 15 - כדור חופשי קשתי ומסוכן של נבחרת שבדיה כמעט חדר לשערו של הרוש, שברגע האחרון הציל לקרן.

דקה 20 - הזדמנות ראשונה לישראל, כשלירוי צעירי הרים כדור חופשי מסובב לתוך הרחבה, רמי גרשון נגח חלש מאוד, הכדור פגע בקרקע ונורדפלט קלט בקלילות.

דקה 30 - צעירי הרים עוד כדור חופשי, השוער השבדי הדף רע מאוד, אבל רמי גרשון לא ניצל את הטעות ושגה בעצמו כשנגח החוצה במקום לרשת החשופה, הזדמנות פז לגרשון שהחמיץ בשלומיאליות.

דקה 34 - מבצע גדול של בן סהר נגמר בקורה. חלוץ הנבחרת פרץ מאחור, עשה הטעייה, משך שמאלה ובעט לפינה הימנית, נורדפלט לא הגיע לכדור, שרק פגש את העמוד. בסיומה של אותה התקפה בעט ריקן כדור חזק, הפעם נורדפלט היה במקום כדי להציל. רגעים טובים של הנבחרת הצעירה.

דקה 40 - טל בן חיים הרים משמאל, נורדפלט הדף, הכדור הגיע לאלרואי כהן, שבמקום להפציץ את הרשת, ניסה להקפיץ ואיבד את ההזדמנות הגדולה שנפלה בחלקו. ישראל מתקרבת, אבל שחקניה הצעירים לא חדים ליד השער.

מחצית שנייה

דקה 53 - עודד אלקיים העביר כדור רוחב טוב בתוך הרחבה השבדית, בן חיים, בלי לעצור, בעט לשחקים והכדור עבר את חומת האצטדיון.

דקה 58 - גול! הגבהה קלילה ופשוטה מצד שמאל מצאה את דני אבדיץ' הגבוה חופשי לגמרי ברחבה, השבדי נגח ונעץ כדור ברשתו של הרוש, שלא יכול היה להציל. מי שלא כובש - סופג. שער לפי הספר, 0:1 לשבדיה.

דקה 61 - בן סהר קיבל כדור מצוין, חדר לרחבה, עקף את השער אבל מזווית קשה הכדור שלו פגע בקורה, ההתקפה נגמרה כאשר בעיטת המשך חלשה של גולסה מצאה את נורדפלט מוכן, שהדף לקרן.

דקה 77 - מאור בוזגלו חדר לרחבה, ברח לשומר השבדי שלו אבל מזווית אלכסונית בעט כדור רוחב שחלף על פי השער ויצא החוצה מהצד השני. עוד החמצה מסמרת שיער של ישראל.

הרכב נבחרת ישראל הצעירה: אריאל הרוש, עודד אלקיים, רמי גרשון, אושרי רואש, אבי ריקן, לירוי צעירי (עומר דמארי, 66), אלמוג כהן, אייל גולסה (מאור בוזגלו, 66), אלרואי כהן, טל בן חיים (גיא אסולין, 54), בן סהר.

הרכב נבחרת שבדיה הצעירה: כריסטופר נורדפלט, מיכאל אלמבק, מרכוס נילסון, ג'ואל אקסטרנד, מרטין אולסון, ג'ילואן המאד, אלבין אקדל, סבסטיאן אריקסון, אמיר ביירמי, דני אבדיץ', ג'ון גוידטי (לינוס הלניוס, 70).

אייל גולסה שחקן הנבחרת הצעירה מול ג'ואל אקסטרנד שחקן הנבחרת הצעירה של שבדיה. ברני ארדוב
מתגונן מהכדור. אייל גולסה מול ג'ואל אקסטרנד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully