וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטז פוטר מליברפול

האדומים נפרדו באופן רשמי מהמאמן הספרדי אחרי שש שנים, בניטז בתגובה: ”תמיד אזכור בליבי את הזמנים הטובים”

רפא בניטז, מנג'ר ליברפול, בשש השנים האחרונות, פוטר היום (חמישי). השמועות והידיעות על עזיבה צפויה של המנג'ר הספרדי את המועדון האדום התגברו בימים האחרונים, לאחר שבעונה האחרונה ליברפול הייתה בפורמה רעה וכלל לא הייתה במאבק האליפות. גם ההדחה בחצי גמר גביע הליגה האירופית והעובדה שהיא לא העפילה לליגת האלופות בעונה הבאה הביאו את בניטז לאבד הרבה מהמוניטין שרכש לעצמו בשנים שאימן את האדומים באנפילד.

בניטז רשם עונת בכורה חלומית בליברפול כשזכה בליגת האלופות בעונת 2005 אחרי הקאמבק הבלתי נשכח בדרך ל-3:3 ולניצחון בפנדלים על מילאן בגמר. בשנה שלאחר מכן הוא הוביל את האדומים לזכייה בגביע האנגלי, וב-2007 חזר לגמר ליגת האלופות אך הפעם נכנע למילאן. כעבור שנה החלו הסדקים הראשונים ברומן בין הצדדים, כשהבעלים החדשים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט, פנו באופן לא דיסקרטי ליורגן קלינסמן והתעמתו עם בניטז בסוגיית הרכש. ב-2009 היה נדמה שהספרדי מחזק את מעמדו כשליברפול דהרה לצידה של מנצ'סטר יונייטד לאורך כל העונה, אך החמיצה זכייה באליפות ראשונה מאז 1990 במחזורי הסיום, והעונה היא כבר התרסקה לחלוטין.

בתגובה שמסר לאתר הרשמי של המועדון כתב בניטז: "עצוב לי להודיע שמעתה אני כבר לא המאמן של ליברפול. אני רוצה להודות לכל הצוות שעבד איתי ולשחקנים ששיחקו אצלי. תמיד אזכור את הזמנים הטובים בליבי, את התמיכה החזקה והנאמנה של האוהדים גם בשעות הקשות ואת האהבה מהעיר ליברפול. אין לי מילים להודות לכם על כל השנים הללו ואני גאה להגיד שהייתי המאמן שלכם. תודה רבה לכולכם ותמיד תזכרו: לעולם לא תצעדו לבד".

במרסיסייד סירבו לנקוב בשמות המועמדים להחליף את בניטז, אבל בבורסת השמות של התקשורת האנגלית כבר מוזכר מרטין אוניל כמועמד הבולט, כשלצידו הוזכרו גם קני דלגליש, רוי הודג'סון, הארי רדנאפ, מארק יוז, יורגן קלינסמן, חוס הידינק ומנואל פלגריני.

אחת ההשלכות של עזיבתו של בניטז את ליברפול עשויה להיות מעבר של קפטן הקבוצה, סטיבן ג'רארד את המועדון באדום אל לא אחרת מאשר ריאל מדריד של ז'וז'ה מוריניו. הפורטוגלי כבר הרעיף לא מעט מחמאות על הקשר כשאימן בצ'לסי, ובריאל כבר שמו את עיניהם על ג'רארד, אבל בניטז תמיד עמד בדרך של המהלך. עתה, משהספרדי עזב, הסכימו בליברפול לדבר על המחיר עבור ג'רארד, שככל הנראה יעמוד על כ-30 מיליון יורו, מחיר שהבלאנקוס בהחלט מוכנים לשלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully