וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה לא מרפה ידיה מפברגאס

המועדון הקטלאני פשוט לא מוותר על הניסיונות להחזיר את קשר ארסנל לקטלוניה, והוא יגיש הצעה חדשה אחרי שהראשונה נדחתה

חשבתם שברצלונה מסירה ידיה מססק פברגאס, לאחר שארסנל דחתה את הצעתה הראשונית של הקבוצה הקטלאנית על קפטן הקבוצה הלונדונית? אז חשבתם. עיתון הטיימס הלונדוני מפרסם היום (חמישי) כי אלופת ספרד מתכננת להגיש הצעה חדשה, גבוהה יותר, כדי להשיב את השחקן שגדל ב'לה מסייה' לקאמפ נואו.

אמש דחתה ארסנל את הצעתה הראשונית של בארסה, שעמדה על 29 מיליון ליש"ט כאשר התותחנים הציבו תג מחיר אסטרונומי של 80 מיליון ליש"ט על הקשר. כזכור, הקבוצה של פפ גווארדיולה רכשה את דויד וייה בסכום של 34 מיליון ליש"ט מוולנסיה, כך שהם בהחלט יכולים להעלות את ההצעה שלהם לארסנל בכמה מיליוני יורו.

כמו כן נודע כי אביו של הקשר, פרנססק, אמר שהמועדון הקטלאני ביקש מבנו, ססק, "לא לשמוע בקולו של אף מועדון אחר, שהוא לא ברצלונה".

לארסנל אין תכניות, לפחות לפי שעה, לפנות לפיפ"א ולהתלונן על בארסה שהיא פונה לשחקן תחת חוזה כיוון שהיא רגישה לססק, שהביע רצון לשוב בעתיד, ביום מן הימים לבארסה, עם זאת הקבוצה של ארסן ונגר נחושה ביותר לא לוותר על הקשר בן ה-23.

בכל זאת נראה שבבארסה כבר מאמינים שססק יהיה שלהם בעונה הבאה. צ'אבי, השוהה כעת עם נבחרת ספרד שמתכוננת למונדיאל הקרב ובא בדרום אפריקה, אמר: "לפני שנתיים אמרתי שססק יגיע לברצלונה, וכעת זה נראה ברור מתמיד".

מנכ"ל בארסה, ז'ואן אוליבר, אמר: "להחתים את פברגאס זה תהליך ארוך. הוא תחת חוזה עם מועדון אחר. מה שהוא רוצה ומה שאנחנו רוצים זה לא מספיק - יש גם את ארסנל. אנחנו מבינים את זה שהוא שחקן חשוב מאוד עבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully