וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "החלטתי לעזוב כבר לפני שלושה חודשים"

ז'וזה מוריניו מגלה שהרבה לפני הטרבל "הבנתי שאיטליה לא בשבילי", ואמר: "מטראצי יפרוש, הוא לא יעבוד עם אף מאמן אחר"

מאמנה החדש של ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, טוען כי החליט לעזוב את אינטר כבר לפני שלושה חודשים. מוריניו, כזכור, סיים את העונה עם טרבל היסטורי עבור הנראזורי, אבל תשעה ימים בלבד אחרי שהניף את גביע אירופה עם אינטר, כבר נעטף בחולצה של ריאל.

"כבר לפני שלושה חודשים הבנתי סופית שהכדורגל האיטלקי הוא לא בשבילי", סיפר מוריניו, ואחרי שנתיים בסרייה A, החלטתי שאני צריך שינוי. כשהסוכן שלי אמר לי שריאל מדריד עשויה להוות אפשרות, הבנתי שזה מושלם מבחינתי. ריאל מדריד זה המועדון הכי גדול שיש, למרות שעכשיו האנשים בו קצת מתוסכלים. באתי לכאן כדי לשנות את המצב, וזה מוצא חן בעיניי. אני לא אוהב להגיע למקום ולהמשיך את הפרויקט, אני מעדיף לבנות חלומות חדשים".

מוריניו, אגב, טוען כי בלמה של אינטר מרקו מטראצי יפרוש בקיץ. "מטראצי אמר לי שהוא יפרוש כי אחרי שהוא עבד איתי, הוא לעולם לא יוכל לשחק תחת מאמן אחר", טוען "המיוחד". אינטר גם התאכזבה לגלות שפאביו קאפלו, שהיה מועמד להחליף את מוריניו, האריך את חוזהו בנבחרת אנגליה. גם חוס הידינק טען כי לא יצטרף לנראזורי, בניגוד למה שאמר סוכנו.

בינתיים גוברות ההערכות כי דייגו מיליטו, חלוצה הארגנטינאי של אינטר בעונה החולפת, יצטרף למוריניו.גורמים באינטר אמרו כי "הם נגעלים מהשמועות לפיהן השחקן יעזוב לריאל", וסוכנו של מיליטו, פרננדו הידלגו, הצהיר כי "דייגו מאוד נסער וממורמר. אם אינטר 'נגעלו' מהשמועות, גם אנחנו נגעלים. דייגו אוהב את הקבוצה ואת האוהדים וישמח להישאר ולקיים את החוזה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully