וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט מונה רשמית לווסטהאם

הקבוצה הלונדונית הכריזה על הישראלי כמאמן הבא. גרנט: "אתגר מרגש. זה מועדון פנטסטי, מצפה להתחיל לעבוד"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

אברהם גרנט הוכרז היום (חמישי) באופן רשמי כמאמנה החדש של ווסטהאם, כאשר המועדון הלונדוני הוציא הודעה על מינויו לארבע שנים. הישראלי מחליף בתפקיד את המאמן האיטלקי ג'אנפרנקו זולה, ועל פי הדיווחים כבר קיבל הבטחה מראשי המועדון דייויד גולד ודייויד סאליבן שהוא יוכל להשאיר בקבוצה את כוכביה המבוקשים, ביניהם סקוט פארקר, מתיו אפסון ורוברט גרין.

"אני גאה להתמנות למנג'ר ווסטהאם, זה כבוד גדול עבורי", אמר גרנט לאתר הרשמי של הקבוצה, "זה יהיה אתגר מרגש עבורי, ואני מוכן לתת את המיטב. זה מועדון פנטסטי, עם אוהדים נהדרים והיסטוריה מכובדת ומוכרת בכל העולם. אני כבר מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם השחקנים בחודש יולי".

אחד הבעלים דייויד סאליבן אמר: "אני מאושר לקבל בברכה את גרנט, ואני בטוח שהוא יוביל אותנו להצלחה. לקחנו את הזמן לפני המינוי, וללא ספק קיבלנו את ההחלטה הנכונה. אנחנו מצפים לפתיחת העונה הבאה, ומינויו של גרנט הוא סיבה נוספת לאופטימיות".

דייויד גולד הצהיר: "אני חייב לומר שאחרי שפגשתי את אברהם וביליתי איתו לא מעט, אני בטוח שהוא האיש הנכון עבורנו. הוא מתאים לנו בצורה מושלמת. המוניטין שלו מדבר בעד עצמו. יש לו חוש הומור מצוין, ואני בטוח שהשחקנים יתחברו אליו ושהאוהדים יקבלו אותו בחמימות".

דייויד גולד: "ידענו שזה האיש הנכון לתפקיד"

גרנט, שהרשים את חובבי הכדורגל בבריטניה עם ההצלחה בפורטסמות המפורקת שירדה לליגה השנייה, בטוח שיוכל להיות האחראי הבלעדי על העניינים המקצועיים במועדון, למרות שהמאמן הקודם זולה סבל לא מעט מההתערבויות של הבעלים בענייניו.

באתר הרשמי של ווסטהאם נמסר אתמול (רביעי) בערב כי "הקבוצה בחנה מספר מועמדים ועשתה בחירה מצוינת. הסגל צפוי לשוב להתכנס לקרת העונה הבהאה ב-5 ביולי, כך שלמאמן החדש יהיה הרבה זמן להתכונן לקראת עונת 2010/11".

בהצהרה של המועדון אף נמסר כי "מאחר שלמועדון יש מטרה לבנות קבוצה בעלת כישרונות מוכחים ועם צעירים פורצים, המועדון מצפה לבצע מספר החתמות חדשות בשבועות הקרובים. בינתיים המועדון מאשר שלואיס בואה מורטה קיבל הצעה לחוזה חדש, ושגיז'רמו פרנקו, אילהן ומידו יעזבו בתום החוזה שלהם".

"אחרי שיחה של שעה איתו, ידענו שזה האיש הנכון לתפקיד, אנחנו אופטימיים", אמר דייויד גולד עוד לפני המונדיאל, "הגיע הזמן שהקבוצה הזו תיהנה מיציבות. השורה התחתונה היא שהיחסים בין המאמן להנהלה הם קריטיים להצלחה. במקרה שלנו יש שני בעלים, כך שהמשימה אפילו יותר קשה. אנחנו צריכים מאמן מנוסה, שכבר רשם הישגים בעברו. אנחנו לא במצב שבו אנחנו יכולים לקחת מאמן צעיר נטול ניסיון".

עדכון ראשון 7:30
עדכון אחרון 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully