וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה הצעירה: "רק ביקשנו שיבדקו פה את הביטחון"

הסקנדינבים נחתו בישראל, ראשיה הבהירו את מקור הדיווחים על סירובם להגיע. מנהל הנבחרת: "חיכינו למשחק הזה בקוצר רוח"

יותם רונן

נבחרת שבדיה הצעירה נחתה הלילה (חמישי) בישראל לקראת משחקה ביום שישי מול מקבילתה הישראלית במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011 בנס ציונה (17:05). ההתאחדות לכדורגל קבעה כי הכניסה למשחק תהיה חופשית באמצעות כרטיסים שיחולקו בקופות האצטדיון ביום המשחק החל מהשעה 15:30. הכרטיסים יחולקו בשיטת "המקדים זוכה", ולא תתאפשר כניסה ללא כרטיס.

כזכור, בתקשורת השבדית הופיעו דיווחים על כך שהנבחרת מבקשת להימנע מביקור בישראל בעקבות ההשלכות הביטחוניות של תקרית המשט, אך בנבחרת השבדית מתעקשים להתעלם מהפרשה הזאת ולהתעסק רק בכדורגל.

היליק פרסל, ראש המשלחת השבדית, מתעקש כי "לנו אכפת מכדורגל, לא מפוליטיקה. ההתאחדות שלנו ביררה מול אופ"א אם זה בסדר לשחק פה. אופ"א היא האחראית על הטורניר, וזה רק טבעי שנשאל את הארגון אם יש שינוי במצב".

לארס אריק, מנהל הנבחרת, טען: "כל הזמן רצינו לבוא לפה. חיכינו לזה בקוצר רוח. השאלות היו בנוגע לביטחון, ביקשנו שיבדקו את הביטחון, וברגע שאמרו לנו שהביטחון בסדר, הגענו. עכשיו אנחנו מצפים בקוצר רוח לשחק מול ישראל".

"אנחנו יודעים שלישראל יש נבחרת טובה, שעלתה לאליפות אירופה בהולנד וגם להצלבה מול איטליה", אמר מאמן הנבחרת טומי סודרברג, שהתייחס רק לעניינים מקצועיים, "יהיה קרב משולש יחד עם מונטנגרו עד הרגע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully