וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הורחק משמונה משחקים ברומניה

מאמן אוניראה אורזיצ'ני גם נקנס בכ-36 אלף יורו, לאחר שטען כי יש משחקים מכורים בליגה הרומנית. יוכל לערער בימים הקרובים

רוני לוי חתם עונה מוצלחת עם אוניראה אורזיצ'ני, איתה סיים במקום השני בליגה הרומנית וזכה בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, אך דברים שאמר כאן בישראל עשו להם כנפיים ועלו לו ביוקר. המאמן טען כי ברומניה יש לא מעט משחקים לא כשרים ועורר את זעמם של אנשי ההתאחדות הרומנית, שם הוחלט להשעותו משמונה משחקים ולהטיל עליו קנס כספי בסך 36 אלף יורו - שווה ערך לשליש ממשכורתו, על פי הדיווחים ברומניה.

בראיון שהעניק לערוץ הספורט עם שובו לארץ, טען לוי כי ברומניה אמנם אין קיזוז, אך יש תופעות אחרות. אחת מהן, לגרסתו, היא שתוצאות נקבעות עוד לפני המשחקים וכודגמה הציג את המשחק בו האלופה קלוז' חזרה מפיגור 2:0 וניצחה את אוניברסיטה קראיובה. כעת למאמן הישראלי יש אפשרות להגיש ערעור לוועדת המשמעת תוך חמישה ימים, כאשר ברומניה יודעים לספר כי מעולם לא קיבל מאמן בליגה הבכירה עונש חמור כל כך.

לוי הגיב באתר הרשמי של אוניראה: "מעולם לא אמרתי שהמשחקים 'מסודרים' בדרך כלשהי, המחשבה הזו רחוקה ממני. כמעט בכל ראיון עיתונאי סיפרתי עד כמה הליגה הרומנית מאוזנת וחזקה, ולראייה כמות הקבוצות שנלחמו עד לרגע האחרון על המקומות בליגת האלופות ובליגה האירופית".

  • עוד באותו נושא:
  • רוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully