וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורקוף יחליף את פברגאס בארסנל

מנג'ר התותחנים ארסן ונגר מקצה סכום של 21.8 מיליון ליש"ט לרכוש את הקשר הצרפתי של בורדו, במידה שהקטלאני יעזוב

עזיבתו של ססק פברגאס את ארסנל ומעברו לברצלונה נראה כדבר שיקרה בסופו של דבר, למרות שעסקת ההעברה עדיין לא נחתמה ונסגרה, אלא שבקבוצה הלונדונית כבר מתכוננים ליום שאחרי וחושבים על היורש של הקשר הקטלאני המצוין. מי שאמור לבוא במקומו של ססק הוא יוהאן גורקוף, שחקנה של בורדו ונבחרת צרפת.

ארסן ונגר ידוע כאדם שחוסך ממון רב למועדון שלו ולא אוהב לבזבז כסף גדול לארסנל על שחקנים, אלא שהמנג'ר הצרפתי מייעד סכום של 21.8 מיליון ליש"ט, סכום סעיף היציאה של גורקוף מבורדו, עבור הקשר הצרפתי. "לארסן כבר יש אלטרנטיבה לפברגאס", אמר גורם במועדון. "הוא מאמין שגורקוף כשיר ומתאים בדיוק לסטייל של ארסנל, והוא יהווה תחליף ראוי ונכון אם ססק יעזוב". יצוין כי ראשי המועדון האנגלי כבר ערכו שיחות עם אביו של הקשר, המאמן כריסטיאן.

אחרי שוונגר כבר החתים את החלוץ מרואן שמאק בקבוצתו, ייתכן מאוד שנשיא המועדון מעיר היין, ז'אן לואיס טריו, יערים קשיים על המעבר של גורקוף, כיוון שזעם על המחטף, כך לדבריו, של ארסנל את שמאק. עם זאת, בורדו, שלא הצליחה השנה להשיג תואר אליפות ואיבדה גם את מאמנה לורן בלאן לטובת הנבחרת, משוועת למזומנים לאחר שסיימה שישית העונה ולא הצליחה להגיע למקום שמוביל לליגת האלופות, היכן שנמצא הכסף הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully