וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תארח טורניר בינלאומי בתל אביב

30.5.2010 / 15:24

במסגרת ההכנות לאליפות אירופה, תארח הנבחרת את בלגיה, הולנד ובריטניה. נחתם הסכם אימון תלת שנתי עם בנק דיסקונט

כחלק מההכנה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שיערכו הקיץ, סיכם בימים האחרונים איגוד הכדורסל באופן סופי את קיומו של טורניר הכנה שייערך בתל-אביב. בטורניר תשתתפנה נבחרות ישראל, בריטניה, הולנד ובלגיה, והוא יערך בסוף חודש יולי. כזכור הוגרלה ישראל הנבחרת תחל את אימוניה ב-29 ביוני, ואחרי עשרה ימים תיסע לטורניר בבלארוס שם תפגוש את הנבחרת המקומית ואת בולגריה. לאחר מכן תשוב הנבחרת ארצה, ובאמצע יולי תיסע לשני משחקי אימון בפורטוגל. לאחר מכן תקיים בארץ משחק אימון נגד נבחרת בלגיה, לפני הטורניר שיערך בתל אביב.

בתוך כך, הודיעה היום (ראשון) איגוד הכדורסל כי בנק דיסקונט יהיה המאמץ הראשי של הנבחרת הלאומית לשלוש השנים הקרובות. הסכם על כך הושג בסוף השבוע בין הבנק לבין איגוד הכדורסל. במסגרת הסכם האימוץ בין הבנק לבין איגוד הכדורסל שפרטיו סוכמו בין סמנכ'ל השיווק של הבנק רוני פלד ויו'ר וועדת השיווק והמיתוג של איגוד הכדורסל, שאול אייזנברג, נכללים גם קמפיינים של הבנק לשיווק כל משחקי הבית של הנבחרת הלאומית.

"ההתקשרות בין בנק דיסקונט והאיגוד הינה בסיס לשותפות ארוכת שנים, בהן נקיים ביחד שורה של פעילויות למען הקהילה וקידום הכדורסל בישראל", אמר בתגובה יו"ר האיגוד שי שני, "האטרקטיביות של נבחרת הגברים של ישראל והגב הכלכלי והשיווקי של הבנק, הינו הרכב מנצח שרק טוב יכול לצמוח ממנו. בפני הנבחרת ניצבת משימה קשה ביותר-להתמודד עם נבחרות מהטובות באירופה, וללקוחות הבנק ולאוהדי הכדורסל מצפה קיץ לוהט של כדורסל ישראלי כחול לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully