וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי סיכם במכבי תל אביב

חלוץ בית"ר ירושלים צפוי לחתום אצל הצהובים בימים הקרובים, ושכרו ינוע סביב חצי מיליון דולר לעונה. גם יוסי מזרחי בדרך

מה שהיה נראה דמיוני לפני מספר שבועות הופך כנראה לעובדה מוגמרת, כאשר חלוץ בית"ר ירושלים ברק יצחקי צפוי לעבור בקרוב מאוד למדים הצהובים של מכבי תל אביב ולהשלים בכך חוליית התקפה מפלצתית הכוללת גם את רוברטו קולאוטי ואלירן עטר שכבר חתמו על חוזה בקרית שלום. כבר בשלהי העונה שעברה סומן יצחקי בראש רשימת הקניות שהעביר המנג'ר אבי נמני לבעלים מיטש גולדהאר וסימן את יצחקי כשחקן שיעשה עבורו את ההבדל לעונות הקרובות. לוואלה ספורט נודע כי יצחקי סיכם למעשה את תנאיו הכספיים במכבי תל אביב, כאשר שכרו ינוע סביב החצי מיליון דולר לעונה וכל שנותר עתה הוא להגיע להסכמות סופיות בין גולדהאר לבין יושב ראש בית"ר איציק קורנפיין כאשר נכון לעכשיו נראה כי הסכום שישולם עבור כרטיסו של יצחקי הוא כ-מיליון ו-800 אלף דולר. קיימת עדין אפשרות קלושה שיצחקי יעבור בסופו של דבר לשחק באחת הליגות באירופה אולם נכון לעכשיו אין הצעות קונקרטיות עבור החלוץ ולכן נראה כי האפשרות הזו רחוקה מלהתממש. גורם המצוי בפרטי העיסקה והמשא ומתן אמר ל"וואלה ספורט": קורנפיין מבין שגם מכבי חיפה וגם הפועל תל אביב יוצאות מהמירוץ כי הן לא תעמדנה בסכומים שמוכנה להשקיע מכבי תל אביב בעיסקה הזו. כל המעורבים בדבר מכירים את הסכומים והמספרים ונשאר רק לסגור באופן רישמי את העיסקה הזו".

אחת הסיבות למשא ומתן הארוך ולהתעקשות של קורנפיין על הסכום בו נקב בתחילה ( 2.5 מיליון דולר, ר.ב ), היא שבית"ר עדין חייבת כסף (כ-400 אלף יורו) לגנק הבלגית קבוצתו הקודמת של יצחקי וכן ליצחקי עצמו. קורנפיין רואה בסכום שייכנס לקופת המועדון עבור מכירתו של יצחקי חבל הצלה לפתיחת העונה הקרובה. עדין לא ברור בשלב זה אם גולדהאר יגיע ארצה כדי לסגור את העיסקה בעצמו או שראשי מכבי יחד עם נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס יסיימו בעצמם את המשא ומתן עם קורנפיין.

מי שעוד צפוי לסגור את תנאיו בקרוב במדים הצהובים הוא המאמן יוסי מזרחי שנותר למעשה מועמד יחיד למשרת המאמן לצידם של המנג'ר אבי נמני והמאמן איציק עובדיה שימשיכו יחד בצוות המקצועי. מזרחי שסיים לפני כשבוע את עבודתו במ.ס. אשדוד מוערך מאוד על ידי נמני וגם בהנהלת הקבוצה קיימת תמימות דעים כי הוא האיש הנכון במקום הנכון שיכול להביא מנסיונו הרב והידע המקצועי שלו, במיוחד בקבוצה הכמעט חדשה ועטורת הכוכבים שהולכת ונבנית בקרית שלום. נכון לעכשיו ממתינים במכבי לשובו של נמני מנסיעה פרטית לארצות הברית ולאחר שהשניים כבר שוחחו ביניהם הם צפויים להיפגש ולסגור סופית את הגעתו של מזרחי לקבוצה.

אמש פורסם בתקשורת בארגנטינה כי בלם מכבי תל אביב, רונלד ראלדס, ישחק בשנתיים הקרובות בקולון, שבליגה הארגנטינאית. כזכור, מכבי תל אביב הודיעה לבוליביאני כי היא ממשת את האופציה עליו לעונה הבאה, אך הוא לא מעוניין להמשיך בישראל מסיבות אישיות. על פי הדיווח, קולון תדאג לפצות את הקבוצה הישראלית ולשחרר את ראלדס מחוזהו. במכבי מכירים את העניין ומודעים לרצונו של ראלדס לעזוב וכבר נבדקו מספר אופציות לבלמים זרים או ישראלים שיגיעו במקומו. כזכור, לצהובים סיכום עקרוני עם לוקרן הבלגית על רכישת כרטיסו של אבי סטרול, אך פערים כספיים עם השחקן עצמו מונעים לפי שעה את הוצאת העסקה לפועל. במכבי ממתינים שסטרול ישוב ממסע הנבחרת לדרום אמריקה בכדי לחדש עמו את המגעים. גם שמו של זאב חיימוביץ', בלם טרק גרוזני הרוסית, הוזכר כמועמד, אולם עלויות השכר והפיצוי הכספי לרוסים מורידים את שמו מהפרק.

בד בבד, בודק אבי נמני מספר אופציות של זרים, כאשר כעת נראה שמכבי תל אביב תחליף את כל חמשת הזרים. אנדריי קומאץ, איגור טומאסיץ' ואיביצ'ה אילייב ישוחררו מסיבות מקצועיות, ראלדס נחוש לעזוב ועמנואל מאיוקה הביע את רצונו לעבור ליאנג בויז השוויצרית שהציעה תמורתו 1.2 מיליון דולר. נראה כי הבעלים מיץ' גולדהאר לא יעמוד בדרכו של הזמבי הצעיר וישחררו. במועדון שואפים למלא את מכסת הזרים עד ה-14 ביוני, התאריך הרשמי של פתיחת האימונים לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully